Online B-to-B bloemenwinkel te koop aangeboden
Twee businessmodellen: promotiecampagnes & bestelsysteem voor secretaresses
Sterke punten
Deze B-B (online) bloemenwinkel heeft een uitstekende concurrentiepositie
In het zakelijke segment zijn er geen vergelijkbare concepten. De lokale bloemist kan deze facilteiten niet ter beschikking stellen
Deze B-B (online) bloemenwinkel investeert actief in marketing
Het concept is door de bloemen heel aaibaar en goed uit te venten op beurzen en persoonlijke verkoop
Wij kunnen goed verkopen
Heldere propositie die aantoonbare voordelen (gemak, maatwerk en one-stop shop) heeft
Deze B-B (online) bloemenwinkel "draait" zonder ondernemer
De klanten gebruiken het online systeem en zijn niet afhankelijk van de eigenaar. Huidige eigenaar is bereid tot uitgebreide overdracht en begeleiding na de overname.
Deze B-B (online) bloemenwinkel is strak georganiseerd
Boeketten maken, drukken en transport is strak uitbesteed. Zit de eigenaar niet meer tussen.
Deze B-B (online) bloemenwinkel is als organisatie "lean & mean"
Dit bedrijf kan vanuit huis worden gerund met een laptop. Volledige productie is uitbesteed.
Deze B-B (online) bloemenwinkel maakt handig gebruik van technologie
Zeer functioneel bestel systeem dat op maat wordt ingericht voor klanten en producten kan personaliseren
Symbolische overnamesom, goed werkend systeem, commercieel opschalen