Unieke webwinkel in betaalbare damesmode te koop

Unieke webwinkel in betaalbare damesmode te koop

30.000 volgers in de sociale media, uniek assortiment met goede marges

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Er zit meer potentie in deze damesmode webwinkel als met name actievere monitoring is belangrijk om de kansen te spotten. dat gebeurt nu helemaal niet terwijl er een hele sterke basis staat. er draaien geen campagnes..
Andere redenen om deze damesmode webwinkel te kopen
  • Er wordt momenteel helemaal niet actief gemonitored hoe traffic, conversie en cross en upsell kan worden geoptimaliseerd. De eigenaar werkt maar een paar uur per week in het bedrijf.
Deze damesmode webwinkel beschikt over meer dan 30.000 volgers in de sociale media die dagelijks relevante post ontvangen. dit genereert alle omzet. er wordt geen geld uitgegeven aan betaalde kanalen.
Deze damesmode webwinkel is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
  • Door directe inkoop in Parijs kan worden gerekend met factor 3,5. Daarnaast is er nauwelijks 'sale'. Producten worden verkocht of met 10% korting. Geen dumpprijzen.
Deze damesmode webwinkel heeft 1 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Deze damesmode webwinkel heeft een goed distributienetwerk
  • Volgers/vrienden zijn verspreid over Facebook, Instagram enTwitter
Deze damesmode webwinkel heeft unieke producten / diensten die
  • Collecties worden door de eigenaar ingekocht. Hierbij wordt ook gespot met welke items celebrities lopen, deze producten worden erbij gezocht.
Er is synergie als deze damesmode webwinkel samen gaat met een
  • Deze webwinkel moet worden opgeschaald met groter assortiment en meer kanalen. Dit vergt kennis van mode en internet marketing. De eigenaar kan deels aanblijven voor 'het mode gedeelte'
Deze damesmode webwinkel heeft landelijk veel loyale klanten
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met
  • Het assortiment vergroten (evt. duurdere producten) is een logische eerste stap (nu 300 producten, 40 nieuwe per maand). Daarnaast het opschalen van de andere kanalen (SEO, SEA, afiliate).