Fysieke kinderkledingwinkel met top webwinkel te koop
Unieke integratie van fysieke winkel en webshop, groeit jaarlijks
Sterke punten
Deze webwinkel met fysieke winkel heeft een uitstekende concurrentiepositie
Ondanks concurrentie in deze markt groeit het bedrijf zowel online als offline
Deze webwinkel met fysieke winkel investeert actief in marketing
Alle online kanalen worden ingezet (SEO, SEA, affiliate, email marketing, sociale media)
Wij kunnen goed verkopen
De website heeft een conversie tegen de 2% (uitsplitsing per kanaal aanwezig)
Deze webwinkel met fysieke winkel "draait" zonder ondernemer
De klanten hebben geen directe binding met de eigenaar
Deze webwinkel met fysieke winkel is strak georganiseerd
Goede (ICT en logistieke) integratie tussen de winkel en de website
Deze webwinkel met fysieke winkel is als organisatie "lean & mean"
Er is een toplocatie betrokken naast een discounter die dienst doet als magazijn en winkel. Daarmee de winkel een extra, groeiend rendabel kanaal
Deze webwinkel met fysieke winkel is qua investeringen "up-to-date"
Het pand is januari 2013 betrokken en mooi industrieel ingericht
Deze webwinkel met fysieke winkel is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Er worden nu 20 A-merken verkocht. Idealiter groeit dit door naar meerdere merken
Deze webwinkel met fysieke winkel maakt handig gebruik van technologie
De winkel en webshop zijn volledig geïntegreerd qua voorraad, logistiek en administratieve processen
Unieke integratie van fysieke winkel en webshop, groeit jaarlijks
Zo'n 30.000 bezoekers per maand en meer dan 10.000 (recente) accounts
De reviewsites gaven deze webwinkel in 2013 een hoger cijfer dan een 9