Nederlands merk te koop met leren fashionable producten

Nederlands merk te koop met leren fashionable producten

Tijdloos design, verkoop via eigen nieuwe webshop, offline en EU potentie

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Sterke punten

Deze NL designmerk investeert actief in marketing

Echt een merk met een hele goed website, productpresentatie, lookbooks en de media schrijven over dit merk

Deze NL designmerk "draait" zonder ondernemer

Alleen de design kwaliteiten zijn uniek. Maar eventueel kan de eigenaar deeltijd collecties ontwerpen als daar behoefte aan is

Deze NL designmerk is strak georganiseerd

Alle complexiteit is uit de organisatie weggesneden maar daarmee ook een deel van de commerciële kracht. Kleine en buitenlandse orders worden niet aangenomen

Deze NL designmerk is als organisatie "lean & mean"

Geen personeel, geen kantoor, alleen een goedkoop magazijn, productie uitbesteed

Deze NL designmerk is qua investeringen "up-to-date"

Er zijn geen directe investeringen nodig, de collectie is klaar, voorraad gereed en goede webshop klaar

Deze NL designmerk is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers

Er wordt met vaste kwaliteitsleveranciers gewerkt maar er zijn geen verplichtingen

Deze NL designmerk maakt handig gebruik van technologie

Zeer goede webshop recent verbouwd en vernieuwd (open cart, totale investering zo'n 20.000 euro)

Tijdloos design, verkoop via eigen nieuwe webshop, offline en EU potentie

100 winkels in NL hebben dit merk op de plank, ook internationale interesse

Verbeterpunten

Deze NL designmerk heeft last van concurrentie

Retailers kopen klein in, liefst vanuit voorraad en plaatsen vervolgorders. Dit soort operationele factoren zijn nu belangrijk maar vereisen financiële en operationele slagkracht van een merk.

Verkopen blijft een moeilijk vak

De verkoop aan de retail is in deze tijden een vak apart en niet het sterkste punt (en ambitie) van de huidige onderneemster.