650m2 woonwinkel te koop op zichtlocatie
Breed assortiment en een website die landelijk klanten trekt
Sterke punten
Deze woonwinkel heeft een uitstekende concurrentiepositie
In de nabije omgeving zijn geen vergelijkbare woonwinkels. Dat zijn dan ketens in het lager segment of met een gespecialiseerd aanbod (bijv. vloeren)
Deze woonwinkel investeert actief in marketing
Goed concept, online worden klanten binnengehaald en veel marketing activiteit, samenwerkingen etc
Wij kunnen goed verkopen
Conversie wordt sinds 1,5 jaar bijgehouden ongeveer 1 op de 3 bezoekers wordt klant
Deze woonwinkel "draait" zonder ondernemer
Een andere ondernemer kan dit bedrijf ook prima runnen. Uiteraard moet er wel een passie voor interieur zijn want klanten zijn advies gewend
Deze woonwinkel is als organisatie "lean & mean"
Geen personeel, 40.000 euro voorraad en leg- en montage is uitbesteed
Deze woonwinkel is qua investeringen "up-to-date"
De winkel is zoals je mag verwachten spik en span en sleutelklaar. De website net vernieuwd voor zoekmachines
Deze woonwinkel is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Er wordt met een vast netwerk zorgvuldig geselecteerde (veel Nederlandse) leveranciers gewerkt
Deze woonwinkel maakt handig gebruik van technologie
Klanten komen landelijk via de website naar de showroom
Breed assortiment en een website die landelijk klanten trekt