Professioneel babykleding merk met webwinkel te koop aangeboden

Professioneel babykleding merk met webwinkel te koop aangeboden

Zelfontwikkelde lijn high quality basics, unieke materialen, on- en offline

Kansen

Er zit meer potentie in dit babykledingmerk met webwinkel als klanten komen 3-4 keer terug voor een vervolg aankoop en zijn echt ambassadeur. een homesales model is zeer zeker een overweging.
Er zit nog meer potentie in dit babykledingmerk met webwinkel als het benaderen van bedrijven of organisatie voor het leveren van de kraamcadeaus wordt op kleine schaal al gedaan en kan uitgebreid worden..
Er zit nog meer potentie in dit babykledingmerk met webwinkel als naast logische internet marketing stappen is ook het opschalen van betere kledingwinkels een logische stap. de collectie uitbreiden met 4-10 jaar ook.
Andere redenen om dit babykledingmerk met webwinkel te kopen
  • Er staat qua product en concept een sterke basis maar commercieel opschalen is noodzakelijk.
Dit babykledingmerk met webwinkel beschikt over designs en de collectie is zelf ontwikkeld en bevat basics met een onderscheidend design en kleur (personaliseren van de kleding is mogelijk)
Dit babykledingmerk met webwinkel is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
  • Omdat de gehele keten in bezit is worden hoge marges behaald
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft 2 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft een goed distributienetwerk
  • De producten liggen in 1 babykleding winkel en worden ook op beurzen en markten verkocht.
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft unieke productie-capaciteiten
  • Productie is nu volledig uitbesteed naar fabrieken in Portugal en Turkije. Nu wordt 1 a 2 x per jaar besteld in de daluren waardoor de inkoopprijzen laag liggen.
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft unieke producten / diensten die
  • De basics combineren zeer goed met de duurdere merkkleding maar zijn een goedkoper alternatief (kwalitatief vaak beter) dan de merkbasics. Hierdoor is het een ideaal cross-sell product in de winkels.
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft hoge toetredingsdrempels genomen
  • Een tijdloze lijn ontwerpen met deze hoge kwaliteit in productie brengen brengt de nodige aanloopkosten en tijd met zich mee. Er is een kant en klare webshop met klantenbestand
Een veranderingstraject zal dit babykledingmerk met webwinkel goed doen
  • Het bedrijf is nu te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er is een kandidaat nodig die kan doorpakken, zowel financieel als qua distributie en commercie
Er is synergie als dit babykledingmerk met webwinkel samen gaat met een
  • Een ondernemer met een een netwerk in babykledingwinkels, online kennis en eigen fabrieken. Of een ondernemer met affiniteit met online marketing en al in bezit is van een andere webshop
Dit babykledingmerk met webwinkel heeft landelijk veel loyale klanten