Bedrijven in de stille verkoop

Lederwaren productiebedrijf te koop aangeboden

"Productie van Eigen merk unieke accessoires"

Reageren niet mogelijkTerug naar zoekenMeer bedrijven te koop in Industrie
0% advertenties 0% aquisitie 0% bijbedoelingen

Redenen om dit bedrijf te kopen

  • Dit lederwaren productiebedrijf beschikt over waardevolle:
    • Designs
    • Modelrechten, basismateriaal, low-end design folders en website is allemaal klaar.
  • Dit lederwaren productiebedrijf beschikt over een goed distributienetwerk.
    Aantal verkooppunten: 1200
    Toelichting: Wij hebben vorig jaar de activiteiten van een groothandelswebsite van de hand gedaan, echter mogen wij de klanten wettelijk dus nog benaderen. Deze hebben allemaal la meer als een jaarbijgekocht!!
  • Dit lederwaren productiebedrijf heeft unieke productie- / ontwikkel capaciteiten:
    • Flexibel
    • Kwalitatief hoogwaardig
    • Onze vaste lasten zijn laag, en ook de inkoopsprijzen zijn ok. 100% marge op inkoopsprijs is haalbaar, en naar particuliere verkoop is 500% haalbaar.
  • Dit lederwaren productiebedrijf is financieel zeer gezond:
    • Hoge marges
    • We kunnen marges halen tot 500%, zonder initieel een hoge inkoop te moeten realiseren. We kunnen produceren adhv bestellingen en er is dus geen voorraad verplichting.
  • Dit lederwaren productiebedrijf beschikt voor lange termijn over een uniek pand / locatie:
    Huurpand met 2 verdiepingen waar ook groothandel is gevestigd. De 2de verdieping kan functioneren als kleine showroom en op de lange duur als compleet ingerichte locatie.
  • Het is logisch dat er een synergie ontstaat als ons lederwaren productiebedrijf samen gaat met een...
    • Leverancier
    • Concurrent
    • Andere merken welke leveren aan gelijke doelgroep en in gelijke prijsklassen zouden veel synergievoordelen hebben aan onze samenwerking.
  • Andere interessante redenen om ons lederwaren productiebedrijf te kopen zijn:
    • Momenteel zijn er geen grote hardlopers in de markt, iedereen is zoekende. Dat bied kansen. Als we later ons produkt verwisselbaar aanbieden bied dit ook kansen voor repetatieve klandizie.
  • Er is binnen 12 maanden veel potentiële groei haalbaar met:
    • Bestaande producten / diensten in huidige markt(en)
    • Bestaande producten / diensten in nieuwe markt(en)
  • Een reorganisatie / verandertraject zal het bedrijf goed doen. Hierbij zou de nadruk dan moeten liggen op:
    • Meer focus (bijvoorbeeld door activiteiten af te stoten)
    • We zijn in de basis een productiebedrijf, het nieuwe merk heeft een actieve focus nodig.
  • Er zijn reeds hoge toetredingsdrempels genomen zoals:
    • Belangrijke aanvangsinvesteringen