Bekend 'urban en sport' underwear en kledingmerk te koop

Bekend 'urban en sport' underwear en kledingmerk te koop

(Inter)nationale potentie zowel qua distributie als doelgroep

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN16FS804A
Branche:
Groothandel
Soort bedrijf:
Groothandel in sport- en recreatie artikelen, Groothandel in textiel (algemeen), Handelsonderneming, Overige groothandel
Land:
Nederland
Regio:
-
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 10 jaar
Levert:

Boxershorts, caps, shirts met print, sweaters en hoodies. Allen met een opvallende print en signatuur. Het dragen van deze kleding is een statement

Diensten:

-

Doelgroep(en):

Bedrijven, Consumenten - particulieren

75% van de omzet wordt direct online verkocht aan een doelgroep van 15 tot 35 jaar. Daarnaast ligt de collectie in 30 zelfstandige speciaalzaken. De doelgroep zit in het extreme sports (bmx, motorcross, freerunnen etc) en hiphop en urban achtige circuit.

Details

Deze underwear en kledingmerk staat te koop in verband met:
de eigenaar heeft nog een ander bedrijf dat zijn focus nodig heeft Indicatieve omzet € 100.000 Indicatieve overnameprijs 65.000

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
  3. add_circle Opkoper - optimaliseert het bedrijf om door te verkopen

Extra informatie

Bekend 'urban en sport' underwear en kledingmerk te koop

Dit merk is 100% gericht op mannen en echt een non conformistisch statement. Daarom is het populair in de markt voor extreme sports, hiphop en urban. Bekende jongens in die scene lopen (soms betaald) met merk. Het merk wordt ook door promoteams met 'mooie meiden' op evenementen met succes vertegenwoordigd. Het resultaat is dat 75% van de omzet via de eigen webshop binnenkomt.

Het merk is toe aan zijn volgende groeifase. Dit betekent naast het uitbreiden van de 30 winkels in Nederland ook internationale uitbreiding. Het merk is door omstandigheden ook een tijdje in de VS gevoerd, maar nooit groot uitgerold. Ook kan de doelgroep verbreed worden want in principe kan iedere jongen vanaf de puberleeftijd tot 35 jaar met het merk lopen. Daarnaast is er nu een nieuwe sweater en hoodie lijn opgezet maar het assortiment kan verder worden uitgebreid.

Het merk leent zich ook heel goed voor sponsoring en online en viral marketing. Omdat nu in een niche wordt geopereerd in sponsoring nog goedkoop. Maar bind je een bekende non-conformistische vlogger, voetballer, artiest aan het merk is een vergelijkbare hype te verwachten zoals n..

Lees verder