Dameskledingwinkel te koop aangeboden met webshop

Dameskledingwinkel te koop aangeboden met webshop

Tussen de 10-15% van de omzet komt via de webshop binnen WEBSHOP BESTAAT 10

Sterke punten

Deze dameskledingwinkel heeft een uitstekende concurrentiepositie

Gelegen in een goed winkelcentrum met regiofunctie zijn er wel kledingwinkels in een lager segment. Maar geen vergelijkbare dameskleding, laat staan dat de merken in de buurt verkocht worden

Deze dameskledingwinkel investeert actief in marketing

Sociale media, de webshop in de winkel werken goed samen. Er wordt geen groot marketingbudget uitgegeven op jaarbasis

Wij kunnen goed verkopen

Zo'n 80% van de winkelbezoekers verlaat met een aankoop het pand. Dit komt naast een goed en wisselend assortiment ook door prettige maar wel commerciële sfeer in de winkel

Deze dameskledingwinkel "draait" zonder ondernemer

Een andere enthousiaste ondernemer kan deze dameskledingwinkel ook prima draaien

Deze dameskledingwinkel is strak georganiseerd

60% van het assortiment wordt vroegtijdig ingekocht. Dit biedt voldoende flexibiliteit om aan omstandigheden aan te passen

Deze dameskledingwinkel is qua investeringen "up-to-date"

Dameskleding is vier jaar geleden volledige facelift. Dit betrof een investering van ongeveer € 70.000. Het interieur is neutraal, ruimtelijke qua opzet en eigentijds

Deze dameskledingwinkel is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers

Er worden relatief veel merken verkocht waarvan delen van de collectie worden aangeboden. Er is dus geen grote afhankelijkheid van 1 leverancier

Deze dameskledingwinkel maakt handig gebruik van technologie

De kassa, het voorraadsysteem en de webshop zijn volledig met elkaar geïntegreerd

Tussen de 10-15% van de omzet komt via de webshop binnen WEBSHOP BESTAAT 10

HET VOORDEEL DOOR DAT DE WEBSHOP LANGER BESTAAT ZIJN PLAATS HEEFT OP INTERN

WEBSHOP DRAAIT MAAR ER WORDT NIET ECHT GEWERKT MET GOOGLE ADVERTEREN

Verbeterpunten