Dameskledingwinkel te koop aangeboden met webshop
Tussen de 10-15% van de omzet komt via de webshop binnen WEBSHOP BESTAAT 10
Sterke punten
Deze dameskledingwinkel heeft een uitstekende concurrentiepositie
Gelegen in een goed winkelcentrum met regiofunctie zijn er wel kledingwinkels in een lager segment. Maar geen vergelijkbare dameskleding, laat staan dat de merken in de buurt verkocht worden
Deze dameskledingwinkel investeert actief in marketing
Sociale media, de webshop in de winkel werken goed samen. Er wordt geen groot marketingbudget uitgegeven op jaarbasis
Wij kunnen goed verkopen
Zo'n 80% van de winkelbezoekers verlaat met een aankoop het pand. Dit komt naast een goed en wisselend assortiment ook door prettige maar wel commerciële sfeer in de winkel
Deze dameskledingwinkel "draait" zonder ondernemer
Een andere enthousiaste ondernemer kan deze dameskledingwinkel ook prima draaien
Deze dameskledingwinkel is strak georganiseerd
60% van het assortiment wordt vroegtijdig ingekocht. Dit biedt voldoende flexibiliteit om aan omstandigheden aan te passen
Deze dameskledingwinkel is qua investeringen "up-to-date"
Dameskleding is vier jaar geleden volledige facelift. Dit betrof een investering van ongeveer € 70.000. Het interieur is neutraal, ruimtelijke qua opzet en eigentijds
Deze dameskledingwinkel is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Er worden relatief veel merken verkocht waarvan delen van de collectie worden aangeboden. Er is dus geen grote afhankelijkheid van 1 leverancier
Deze dameskledingwinkel maakt handig gebruik van technologie
De kassa, het voorraadsysteem en de webshop zijn volledig met elkaar geïntegreerd
Tussen de 10-15% van de omzet komt via de webshop binnen WEBSHOP BESTAAT 10
HET VOORDEEL DOOR DAT DE WEBSHOP LANGER BESTAAT ZIJN PLAATS HEEFT OP INTERN
WEBSHOP DRAAIT MAAR ER WORDT NIET ECHT GEWERKT MET GOOGLE ADVERTEREN