Bedrijven in de stille verkoop

Kleine dameskapsalon te koop aangeboden in Zuid Holland

"Bijna 300 vaste klanten, 4 kniplekken, 2 wasplekken en een bovenwoning"

Reageren niet mogelijkTerug naar zoekenMeer bedrijven te koop in Detailhandel Non-Food
0% advertenties 0% aquisitie 0% bijbedoelingen

Redenen om dit bedrijf te kopen

  • Deze kapsalon beschikt over unieke producten / diensten die:
    • Het traditionele aanbod sluit goed aan op de wens van de wat oudere doelgroep. Deze komen bijvoorbeeld om hun haar te laten fŲhnen of golven.
  • Deze kapsalon heeft unieke productie- / ontwikkel capaciteiten:
    • Flexibel
    • Er zijn vier knipplekken en twee wasplekken. De medewerkster heeft een contract voor drie dagen
  • Deze kapsalon beschikt voor lange termijn over een uniek pand / locatie:
    110 m≤ huurpand in een winkelstraat nabij bijvoorbeeld een Lidl. De huur bedraagt Ä 700. Dit is goedkoop gezien de beschikbare bovenwoning
  • Het is logisch dat er een synergie ontstaat als Onze kapsalon samen gaat met een...
    • De kapsalon is nu redelijk klein en er is een vaste medewerkster. Dus een overnamekandidaat moet ook zelf meewerken en willen groeien
  • Er is binnen 12 maanden veel potentiële groei haalbaar met:
    • In het verleden zijn er succesvol marketingactiviteiten opgezet die tot nieuwe klanten leiden. Gezien de persoonlijke omstandigheden van de huidige onderneemster worden deze niet meer uitgevoerd
  • Nog niet eerder genoemde kansen:
    • Nu is de kapsalon vooral gericht op de oudere doelgroep. Maar er is zeker behoefte aan een kapsalon voor kinderen.
    • Ook het moderniseren van het aanbod is te overwegen. Of zelfs schoonheidsbehandelingen of iets dergelijks toevoegen. Hier is ook ruimte voor in de bovenwoning
  • Deze kapsalon kan probleemloos nog 20% extra kosten besparen.
    Toelichting: De bovenwoning wordt nu niet gebruikt. Maar deze kan worden verhuurd of is geschikt voor eigen gebruik
  • Gerichter nieuwe klanten werven verhoogt de omzet waarschijnlijk met 25%.
    Toelichting: Door actievere marketing en het aanpassen van het aanbod zodat ook een jongere doelgroep of zelfs kinderen worden aangesproken.