Bedrijven in de stille verkoop

Goedlopende kinderkledingwinkel in het hogere segment

"Winstgevende kinderkledingwinkel met unieke exclusieve merken."

Reageer anoniemTerug naar zoekenMeer bedrijven te koop in Detailhandel Non-FoodOmzetverloop: Stijging (3 jaar)
0% advertenties 0% aquisitie 0% bijbedoelingen

Algemeen

Referentie: BOSN17KZ083A
Branche: Detailhandel Non-Food
Soort bedrijf: Kledingdetailhandel
Land: Nederland
Regio: Gelderland
Aantal medewerkers: 0
Levert: Kwalitatieve kinderkleding in het hogere segment met het exclusieve verkooprecht voor merken als: Nik&Nik, My Brand, Moscow, In GOLD we trust, 10 Days, Calvin Klein, Antony Morato, Levi's, etc., Verkoop van kwalitatieve kinderkleding in onze sfeervolle winkel in het centrum van de Achterhoek en via onze webshop.
Doelgroep: Consumenten
Ouders van kinderen in de leeftijd van 0 tot 14 jaar die kiezen voor kwaliteit, service en klantvriendelijkheid.
Bedrijf bestaat: Langer dan 3 jaar
   

Verkoopdetails

Staat te koop in verband met:
persoonlijke omstandigheden


Indicatieve omzet
€ 200.000

Indicatieve overnameprijs
€ 50.000

Gewenste kopers

Financiële kopers (willen rendement verbeteren in 'huidige vorm')
Strategische kopers (voegen dit bedrijf samen met een ander bedrijf)
Opkopers (stroomlijnen dit bedrijf om het door te verkopen)

Extra informatie (profiel)

Goedlopende kinderkledingwinkel in het hogere segment

Te koop aangebonden wordt een unieke kinderkleding winkel op een goede locatie in het centrum van de Achterhoek die zich onderscheidt door de kinderkleding merken welke zij exclusief in de regio mag verkopen en welke allemaal in het hogere segment vallen en een hoog wannahave gehalte hebben bij de merkbewuste ouders van kinderen van 0 tot 14 jaar.

Onze winkel wordt naast de kwaliteit van de aangeboden kleding gewaardeerd om onze klantvriendelijkheid en service waarbij winkelen bij ons een gezellig uitje is.

Voor de overname kandidaat is het een bedrijf die vanaf de eerste dag een gezonde omzet en balans heeft zodat de focus kan blijven liggen op ons sterkste punt: klanttevredenheid. De omzet kan door de koper verder uitgebouwd worden door het verder uitbreiden van de aangeboden merken, hetgeen realiseerbaar is door het merken aanbod en de reputatie welke wij in de afgelopen 4 jaar hebben opgebouwd.

Reageer anoniem