Goedlopende Woonwebwinkel te koop aangeboden met gerenommeerde interieurmerken

Goedlopende Woonwebwinkel te koop aangeboden met gerenommeerde interieurmerken

Ook 20% (van de grotere) transacties via telefoon, email of personal shopping bij de merken

Sterke punten

Dit bedrijf heeft een uitstekende concurrentiepositie

50% van de klanten komt organisch binnen en 30% via betaalde kanalen. De rest via social en direct. Mede door de goede service en advies kopen klanten hier en komt ongeveer 30% terug

Wij kunnen goed verkopen

Er is online al 1% conversie maar via telefoon en email is er ook een grote conversie

Dit bedrijf is strak georganiseerd

Dor de combinatie van levering uit voorraad, dropshipment en zelfs personal shoppen met klanten bij leveranciers en merken

Dit bedrijf is als organisatie "lean & mean"

Geen pand, geen personeel maar een goede samenwerking met een fulfilment bedrijf

Dit bedrijf is qua investeringen "up-to-date"

Er zijn geen aanvullende investeringen nodig

Dit bedrijf is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers

Men werkt met een goed netwerk van uiteenlopende merken en leveranciers samen. Dit kan zelfs uitgebreid worden. Bij een aantal leveranciers is dit bedrijf een ‘favoriete klant’, met een hoge gunfactor. Leveranciers doen veel extra’s voor dit bedrijf. En daarmee een voorrangspositie. Bepaalde artikelen worden exclusief via dit bedrijf verkocht.

Dit bedrijf maakt handig gebruik van technologie

Men staat bovenaan in Google op een aantal belangrijke merknamen. Sommige klanten denken zelfs dat ze met leverancier zelf contact hebben.

5+ jaar gecertificeerde webshop bij Thuiswinkel.org en 5 + jaar CBW erkend

Verbeterpunten

Marketing is onderbelicht bij dit bedrijf

Er wordt wel wat gedaan aan betaalde marketing maar dit is uitbesteed en beperkt

Dit bedrijf is afhankelijk van de ondernemer

Er is wel een bedrijf dat bij afwezigheid van de ondernemer de logistiek kan verzorgen