Goedlopende Woonwebwinkel te koop aangeboden met gerenommeerde interieurmerken
Ook 20% (van de grotere) transacties via telefoon, email of personal shopping bij de merken
Sterke punten
Dit bedrijf heeft een uitstekende concurrentiepositie
50% van de klanten komt organisch binnen en 30% via betaalde kanalen. De rest via social en direct. Mede door de goede service en advies kopen klanten hier en komt ongeveer 30% terug
Wij kunnen goed verkopen
Er is online al 1% conversie maar via telefoon en email is er ook een grote conversie
Dit bedrijf is strak georganiseerd
Dor de combinatie van levering uit voorraad, dropshipment en zelfs personal shoppen met klanten bij leveranciers en merken
Dit bedrijf is als organisatie "lean & mean"
Geen pand, geen personeel maar een goede samenwerking met een fulfilment bedrijf
Dit bedrijf is qua investeringen "up-to-date"
Er zijn geen aanvullende investeringen nodig
Dit bedrijf is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Men werkt met een goed netwerk van uiteenlopende merken en leveranciers samen. Dit kan zelfs uitgebreid worden. Bij een aantal leveranciers is dit bedrijf een ‘favoriete klant’, met een hoge gunfactor. Leveranciers doen veel extra’s voor dit bedrijf. En daarmee een voorrangspositie. Bepaalde artikelen worden exclusief via dit bedrijf verkocht.
Dit bedrijf maakt handig gebruik van technologie
Men staat bovenaan in Google op een aantal belangrijke merknamen. Sommige klanten denken zelfs dat ze met leverancier zelf contact hebben.
5+ jaar gecertificeerde webshop bij Thuiswinkel.org en 5 + jaar CBW erkend
Verbeterpunten
Marketing is onderbelicht bij dit bedrijf
Er wordt wel wat gedaan aan betaalde marketing maar dit is uitbesteed en beperkt
Dit bedrijf is afhankelijk van de ondernemer
Er is wel een bedrijf dat bij afwezigheid van de ondernemer de logistiek kan verzorgen