Goedlopende fashion webshop te koop aangeboden

Goedlopende fashion webshop te koop aangeboden

Gegroeid tot 350.000 euro omzet. Opvolger gezocht voor verdere levensfase

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Er zit meer potentie in deze webshop als adwords campagnes zijn niet tot nauwelijks opgezet en geoptimaliseerd. en het adressen bestand van 4200 klanten (waarvan 3000 emailnieuwsbrief ontvangers) wordt qua email marketing nog onvoldoende uitgenut .
Er zit nog meer potentie in deze webshop als de gemiddelde orderwaarde ligt tussen de 40 en 60 euro. dit moet omhoog kunnen als het assortiment wordt vergroot. hier is nog nauwelijks aandacht voor geweest. .
Er zit nog meer potentie in deze webshop als meer andere merken zijn logische brandstof voor de goede zoekmachine basis die er al is. het toevoegen van margerijke eigen merken voor cross sell is te adviseren. want de.
Andere redenen om deze webshop te kopen
  • Zoals bij iedere fashion website is er ook een grote retouren stroom. Dit is nog niet optimaal georganiseerd en kan een grote rendementsverbetering opleveren.
Deze webshop beschikt over domeinnaam met uitstekend posities in de zoekmachines tussen de grote aanbieders. ook de .be, .com, en .de zijn in bezit
Deze webshop heeft 1 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Deze webshop heeft interessante verkooprechten. Deze zijn niet exclusief.
Een veranderingstraject zal deze webshop goed doen
  • De webshop is de eigenaar ver boven het hoofd gegroeid. Operationeel, financieel en commercieel. Er is een overnamekandidaat of investeerder nodig die kan consolideren en daarna verder groeien
  • Minder / ander management
Er is synergie als deze webshop samen gaat met een
  • Een financieel krachtige partij die naast internet marketing ook offline marketing kan opzetten en grotere voorraden kan financieren. Nu wordt er vaak 'nee' verkocht omdat er beperkte voorraden zijn
Deze webshop heeft landelijk veel loyale klanten
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met
  • Naast het opschalen en optimaliseren van de internet marketing activiteiten zou de collectie en voorraad uitgebreid moeten worden. Adwords is nog niet geoptimaliseerd.