Nederlands kinderkledingmerk te koop (met eigen winkels)

Nederlands kinderkledingmerk te koop (met eigen winkels)

Zeer hoge marges, internationale distributeurs, groei internationaal en NL

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Er zit meer potentie in deze kinderkledingmerk als de onderneming wordt zeer regelmatig gevraagd door grote internationale retailers om whitelabel producten te leveren. dit wordt nu allemaal afgehouden, maar zou heel lucratief zijn.
Er zit nog meer potentie in deze kinderkledingmerk als het eigen winkelnetwerk uitbreiden vraagt nog specifieke expertise maar het uitbreiden van de internationale agenten is voor de juiste partij een zeer interessante quick win..
Er zit nog meer potentie in deze kinderkledingmerk als de onderneming is als door meerdere toonaangevende (internationale) merken benaderd voor een overname. dit is altijd afgehouden, maar nu zijn de persoonlijke omstandigheden er geschikt voor.
Andere redenen om deze kinderkledingmerk te kopen
  • Er liggen plannen voor een eigen babylijn.Daarnaast is ge-experimenterend met ander producten in eigen winkels, deze liepen uitstekend. Met een groter eigen winkelnetwerk ontstaan meer kansen.
Deze kinderkledingmerk beschikt over designs, trademarks, licenties / rechten en de merken bestaan al jarenlang, grote partijen proberen te kopiëren maar zijn daar niet succesvol in. met name het design is herkenbaar en zeer slim ontworpen qua productiekosten, seizoenen etc.
Deze kinderkledingmerk is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
  • Door de keten is de marge 50% op de omzet. Dit komt door slim design, producten gaan met factor 7 naar de consument. De kostenstructuur van distributie is ook laag
Deze kinderkledingmerk heeft 3 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Deze kinderkledingmerk heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Deze kinderkledingmerk heeft een goed distributienetwerk
  • In Nederland wordt in een (nog) klein netwerk van eigen winkels verkocht en heel selectief aan webshops. Internationaal zijn in 3 landen distributeurs
Deze kinderkledingmerk heeft een uniek pand / locatie
  • De eigen winkels zijn idealiter 125m2 groot. De inrichting kost nog geen 5000 euro. Er is een witte vlekkenplan voor uitbreiden van de eerst volgende 20 winkels in middelgrote plaasten.
Deze kinderkledingmerk heeft unieke productie-capaciteiten
  • Er wordt in diverse fabrieken in Azië geproduceerd. Dit is ook verplaatsbaar
Deze kinderkledingmerk heeft unieke producten / diensten die
  • De unieke combinatie van design, praktische combineerbare basics over de seizoenen, maken deze kleding tijdloos. En het creëert een grroeiende vaste klantenkring
Deze kinderkledingmerk heeft hoge toetredingsdrempels genomen
  • Een dergelijk merk als deze is niet tot nauwelijks na te maken
Een veranderingstraject zal deze kinderkledingmerk goed doen
  • De huidige ondernemer kan door omstandigheden de groei niet organiseren. Hier een professional nodig die groei kan managen (groei financieren is niet eens direct nodig)
Er is synergie als deze kinderkledingmerk samen gaat met een
  • Met name het uitbouwen van de eigen winkels is de eerste logische stap. Dit lijkt vreemd maar de businesscase is glashelder. Ook het internationale netwerk uitbouwen is te adviseren.
Deze kinderkledingmerk heeft internationaal veel loyale klanten
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met
  • Een nieuwe winkel openen levert jaarlijks 150.000 euro op tegen jaarlijkse kosten van 80.000 euro. De opstart van een winkel kost 5000 euro (!)