Nederlands kledingmerk te koop (zakelijke dameskleding)

Nederlands kledingmerk te koop (zakelijke dameskleding)

EU vastgelegde merknaam getransformeerd naar omnichannel strategie

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Andere redenen om dit kledingmerk te kopen
  • Het model leent zich door gegevens over maten van klanten voor een customer management/ lifecycle aanpak.
Dit kledingmerk beschikt over waardevolle eu beschermde merknaam.
Dit kledingmerk is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
  • Op online verkopen zit zo'n 75% marge. Dit kan nog veel verder worden uitgebreid.
Dit kledingmerk heeft 1 sterke merknamen in eigendom.
Dit kledingmerk heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Dit kledingmerk heeft een goed distributienetwerk
  • Op dit moment een website, showroom en 4 winkels.
Dit kledingmerk heeft een uniek pand / locatie
  • Er is een showroom op een zeer strategische locatie in de Randstad met flexibel huurcontract
Dit kledingmerk heeft unieke productie-capaciteiten
  • Flexibel
  • Kleinschalige productie in Portugal waar frequent kan worden besteld zodat niet hele grote collecties hoeven te worden voorgefinancierd.
Dit kledingmerk heeft unieke producten / diensten die:
  • Goed uitgebalanceerd assortiment van 40% basics en 60% seizoensgevoelige producten. Daarnaast een 'maatwerk lijn'. Kan nog modischer worden gemaakt of verschillende lijnen
Een veranderingstraject zal dit kledingmerk goed doen
  • De huidige eigenaar heeft het merk in de markt gezet. Voor het merk is het belangrijk dat er op tijd ‘verjonging’ plaatsvindt.
Er is synergie als dit kledingmerk samen gaat met een
  • Een overnamekandidaat die snapt hoe je distributie van een merk opschaalt naar zo'n 100 winkels in het midden en hogere segment dameskleding. Met enige financiële slagkracht.
Dit kledingmerk heeft landelijk veel loyale klanten.
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met:
  • Het opschalen naar meer dameskleding winkels in het betere segment is een logische eerste stap. Hiervoor is een zeer eigentijdse propositie voor rendementsoptimalisatie voor de retailers ontwikkeld.