Internationale (online) herenkledingwinkel te koop in niche segment met eigen concept store
Wereldwijde afzet via uitstekende posities in internationale zoekmachines
Algemeen
Herenkleding en accessoires binnen midden/hoog (niche) segment. Alle producten worden tweemaal per jaar ingekocht tijdens fashion week in Parijs. Producten worden wereldwijd verkocht via de webwinkel, en lokaal via de concept store in het oude centrum van één van de drie grootste Nederlandse steden.
-
Consumenten - particulieren
Hoger opgeleide, welvarende man van 25 tot 60 jaar oud, wonend in internationale grootstedelijke omgevingen: Amsterdam, Londen, Parijs, Berlijn, New York, Sydney, Seoul, Tokyo.
Details
Deze (online) herenkledingwinkel staat te koop in verband met:
om de volledige potentie van de fysieke winkel en hoogwaardig online platform te benutten is werkkapitaal nodig. als dit betekent een meerderheidsbelang afdragen, heeft een volledige overname de voorkeur
Indicatieve omzet
€ 300.000
Indicatieve overnameprijs
-
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Opkoper - optimaliseert het bedrijf om door te verkopen
Extra informatie
Internationale (online) herenkledingwinkel te koop in niche segment
Dit bedrijf is opgericht door een persoon met meer dan 18 jaar ervaring als inkoper binnen de herenkleding in het hogere segment. Daarnaast zijn twee “zwaargewichten“ op het gebied van Branding en E-Commerce toegetreden. Dat heeft geleid tot een fysieke winkel met een zeer geavanceerd internationaal online kanaal. Die door de media wordt gezien als 1 van de beste 40 winkels in Nederland en België. Voor de internationale groei (online marketing en voorraden) is werkkapitaal nodig. Een volledige overname is ook bespreekbaar.
Het winkelpand heeft nog een huurcontract tot 2016. Maar de groei komt Inmiddels door internationale online activiteiten. Ca. 40% van de omzet komt online binnen. Internationaal, UK (25%), NL (20%), USA (15%), DE (10%), ZK (10%), FR (5%), overige (15%). De gemiddelde waarde per bezoeker is over de afgelopen 6 maanden ca. € 1,85. De gemiddelde order waarde betreft €200.
Het online platform ontwikkeld door een van de grootste E-Commerce bureaus uit Europa, en heeft een initiële marktwaarde van 80k+. Er is veel geïnvesteerd in SEO, welke volgens de hoogste standaarden is ontwikk..