Woonwinkel te koop aangeboden met specialisatie in krijtverf (met webshop)

Woonwinkel te koop aangeboden met specialisatie in krijtverf (met webshop)

Goedlopende woon/kado-winkel met groeimogelijkeheden

Algemeen

Referentie:
BOSN15KR139A
Branche:
Detailhandel non food
Soort bedrijf:
Doe-het-zelf bedrijven, Kadowinkel, Woondetailhandel, Overige non food winkel
Land:
Nederland
Regio:
-
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 3 jaar
Levert:

70% van de omzet bestaat uit krijtverf en workhops hierover. Daarnaast worden ook (bewerkte) meubels, kadootjes, woon-accessoires en serviesgoed verkocht. Daarnaast komt 40% van de omzet via de webshop binnen

Diensten:

-

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

Via de webshop klanten uit heel Nederland (vooral vrouwen). In de fysieke winkel komen klanten uit een straal van 20km omdat er voor een toonaangevend merk exclusieve distributie is in deze regio.

Details

Deze woonwinkel met webshop staat te koop in verband met:
persoonlijke omstandigheden Indicatieve omzet € 100.000 Indicatieve overnameprijs 45.000

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf

Extra informatie

Woon/kado-winkel te koop aangeboden met specialisatie in krijtverf in de randstad

Deze woonwinkel in de Randstad doet 70% van de omzet in hoogwaardige krijtverf. Hiervoor is in een straal van 20 km exclusieve distributie verkregen. Daarnaast draait er een webshop die landelijk verkoopt en goed is voor zo'n 30% van de omzet. Met name deze combinatie geeft de woonwinkel een unieke concurrentiepositie.

Zowel online als fysiek zijn er groeimogelijkheden. Fysieke door het actiever aanbieden van (betaalde) workshops en het verruimen van de openingstijden. De workshops leveren veel aanvullende productverkoop op en nieuwe klanten. De workshops leveren omzet in de vorm van productverkopen na de workshop en de kosten die de klanten betalen voor het volgen van de workshop.
Online komen de 3.200 bezoekers per maand alleen organisch binnen (zonder google adwords). Qua online marketing zijn hier nog veel uitbreidingsmogelijkheden.

Gerelateerde onderwerpen:
Woonwinkel te koop aangeboden met specialisatie in krijtverf | Woonwinkel te koop gevraagd met specialisatie in krijtverf | Woonwinkel verkopen met specialisatie in krijtverf | Bedrijf verkopen | bedrijfsovernames | bedrijfsovernam..

Lees verder