Webwinkel te koop in voedingssupplementen en natuurvoeding (uitstekende referenties)

Webwinkel te koop in voedingssupplementen en natuurvoeding (uitstekende referenties)

Verbruiksproduct met bekend klantprofiel. Ideaal voor customer management

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN15KS150A
Branche:
Internet- en online bedrijven
Soort bedrijf:
Webwinkels
Land:
Nederland
Regio:
-
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 3 jaar
Levert:

Ruim assortiment voedingssupplementen en natuurvoeding ook van A merken waar geen online prijsconcurrentie is. Daarnaast is het assortiment uitgebreid met verzorgingsproducten

Diensten:

-

Doelgroep(en):

Details

Deze webwinkel staat te koop in verband met:
de eigenaar heeft nog een ander bedrijf en wil zich daar volledig op focussen Indicatieve omzet € 200.000 Indicatieve overnameprijs -

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf

Extra informatie

Webwinkel te koop aangeboden in voedingssupplementen en natuurvoeding

Deze mooie webwinkel met uitstekende referenties is eigendom van een ondernemer met fysieke winkel. Daardoor is hij qua assortiment en service prima maar de online kansen zijn nog niet benut. Het verkeer bestaat uit vaste klanten (geen klanten uit zijn fysieke winkel) met een hoog percentage herhaalaankopen en nieuwe bezoekers via Adwords. Dit is nog niet geoptimaliseerd en andere kanalen nog niet geactiveerd.

De gemiddelde orderwaarde ligt rond de 60 euro en er komen 10 orders per dag binnen.Begin dit jaar is de website volledig vernieuwd en voldoet aan de alle actuele eisen en normen voor oa beveiliging en online vindbaarheid. De backend is klant specifiek gemaakt en werkt zeer gebruikersvriendelijk.
Er wordt nog niet actief omgegaan met customer management. De klantprofielen zijn duidelijk en het verbruik vrij goed voorspelbaar. Dit leent zich voor een proactieve gesegmenteerde aanpak waarbij forecasting en cross-sellen mogelijk moet zijn.

De webwinkel zelf heeft geen voorraad. Alle inkopen worden gedaan via de winkel of via de groothandel met snelle dagelijkse levering op basis van duidelijke afsp..

Lees verder