Cosmeticamerk te koop aangeboden verkrijgbaar in 80 winkels
90% van de klanten gebruikt het product vaker dan één keer door goede klantervaring
Sterke punten
Dit cosmeticamerk heeft een uitstekende concurrentiepositie
Het betreft een zeer hoogwaardig opvallend (advies gevoelig) product dat in het drogisterijkanaal aan de bovenkant van het segment zit
Dit cosmeticamerk investeert actief in marketing
Qua product, Storytelling en verpakking wel, echter qua distributie kan (internationaal) worden opgeschaald
Wij kunnen goed verkopen
Het product heeft een bijzonder verhaal laat zich goed adviseren middels persoonlijke verkoop
Dit cosmeticamerk "draait" zonder ondernemer
De eigenaar heeft de formule ontwikkeld in samenwerking met experts. Maar een andere commerciële ondernemer kan het bedrijf op schalen. Indien gewenst kan de ondernemer in een te bepalen rol aanblijven
Dit cosmeticamerk is strak georganiseerd
De productontwikkeling is in samenwerking met experts zeer professioneel ingericht
Dit cosmeticamerk is als organisatie "lean & mean"
De productie is uitbesteed en voor de distributie in Nederland is nu een partner. Hier zijn geen verplichtingen meer
Dit cosmeticamerk is qua investeringen "up-to-date"
Het product is recent vernieuwd en wordt zeer goed ontvangen. Er is een goede website alleen de distributie kan beter
Dit cosmeticamerk is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Dit bedrijf is eigenaar van de formule en receptuur. Productie is uitbesteed maar kan ook elders worden ondergebracht
90% van de klanten gebruikt het product vaker dan één keer door goede klantervaring