Cosmeticamerk te koop aangeboden verkrijgbaar in 80 winkels

Cosmeticamerk te koop aangeboden verkrijgbaar in 80 winkels

90% van de klanten gebruikt het product vaker dan één keer door goede klantervaring

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Sterke punten

Dit cosmeticamerk heeft een uitstekende concurrentiepositie

Het betreft een zeer hoogwaardig opvallend (advies gevoelig) product dat in het drogisterijkanaal aan de bovenkant van het segment zit

Dit cosmeticamerk investeert actief in marketing

Qua product, Storytelling en verpakking wel, echter qua distributie kan (internationaal) worden opgeschaald

Wij kunnen goed verkopen

Het product heeft een bijzonder verhaal laat zich goed adviseren middels persoonlijke verkoop

Dit cosmeticamerk "draait" zonder ondernemer

De eigenaar heeft de formule ontwikkeld in samenwerking met experts. Maar een andere commerciële ondernemer kan het bedrijf op schalen. Indien gewenst kan de ondernemer in een te bepalen rol aanblijven

Dit cosmeticamerk is strak georganiseerd

De productontwikkeling is in samenwerking met experts zeer professioneel ingericht

Dit cosmeticamerk is als organisatie "lean & mean"

De productie is uitbesteed en voor de distributie in Nederland is nu een partner. Hier zijn geen verplichtingen meer

Dit cosmeticamerk is qua investeringen "up-to-date"

Het product is recent vernieuwd en wordt zeer goed ontvangen. Er is een goede website alleen de distributie kan beter

Dit cosmeticamerk is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers

Dit bedrijf is eigenaar van de formule en receptuur. Productie is uitbesteed maar kan ook elders worden ondergebracht

90% van de klanten gebruikt het product vaker dan één keer door goede klantervaring

Verbeterpunten