Webwinkel te koop in de sportbranche met specifieke vrouwelijke doelgroep

Webwinkel te koop in de sportbranche met specifieke vrouwelijke doelgroep

Vaste klantenkring die tot drie keer per jaar bestelt, meer online marketing wenselijk

Extra informatie

Webwinkel sportbranche met specifieke vrouwelijke doelgroep

De huidige eigenaar is door omstandigheden in het bezit gekomen van deze Magento webshop. Hij heeft deze netjes up-to-date gemaakt. De omzet stijgt sterk maar is een absolute zin nog beperkt. Het succes van de groeiende webshop zitten in het brede assortiment voor een specifieke doelgroep. Hierdoor is een trouwe klantenbase ontstaan die tot zo'n drie keer per jaar terugkomen.

Er is relatief veel voorraad in het bedrijf maar deze is courant en niet seizoensgevoelig. Hier ligt ook een deel van de kracht van de webshop. Klanten bestellen 'die lievelings hardloop broek' bij deze webshop omdat die hem nog op voorraad heeft. Klanten zijn geen koopjesjagers.

Voor een volgende groeifase is meer internet marketing nodig. Dat past niet bij de huidige situatie van de eigenaar mede door persoonlijke omstandigheden en andere activiteiten. De eigenaar kan een stuk mee financieren bij de overname.

Gerelateerde onderwerpen:
Webwinkel te koop in de sportbranche met specifieke doelgroep | Webwinkel verkopen in de sportbranche met specifieke doelgroep | Webwinkel sportbranche met specifieke doelgroep verkopen | Bedrijf verkopen | bedrijfsovernames | bedrijfsovername | bedrijf te koop gevraagd | bedrijf te koop aangeboden | bedrijven te koop gevraagd | bedrijven te koop aangeboden | bedrijfsoverdracht | bedrijfsopvolging | bedrijf overnemen | zaak overnemen