Schoonheidssalon te koop aangeboden met winkel in midden en hoger segment
Gelegen in winkelstraat, dus ook product verkoop (nu maar 15% van de omzet)
Sterke punten
Deze schoonheidssalon heeft een uitstekende concurrentiepositie
De doelgroep komt bij de betere schoonheidssalon. Hier is een gelijkwaardige concurrent van in de vestigingsplaats
Wij kunnen goed verkopen
Het hele concept draait op een goede huidanalyse, daaruit volgend advies en behandeling inclusief producten voor thuisgebruik. Daarnaast is er een unieke behandeling waar veel nieuwe klanten op af komen die maar in 15 salons in Nederland gegeven wordt.
Deze schoonheidssalon "draait" zonder ondernemer
De huidige ondernemer behandelt zelf niet. Incidenteel is zij aanwezig in de salon
Deze schoonheidssalon is strak georganiseerd
De salon is echt een professionele formule, medewerkers zijn getraind volgens deze formule. Maar de uitwerking in de praktijk blijft lastig
Deze schoonheidssalon is als organisatie "lean & mean"
Huurpand, lage voorraad en flexibele arbeidscontracten
Deze schoonheidssalon is qua investeringen "up-to-date"
De zaak is een aantal jaren geleden opgestart en zeer representatief ingericht zoals bij de formule hoort.
Deze schoonheidssalon is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Hoewel er een verbintenis is met het cosmeticamerk, schept dit geen verplichtingen. Men kan de schoonheidssalon dus ook anders gaan vormgeven
Deze schoonheidssalon maakt handig gebruik van technologie
Geavanceerd klantmanagementsysteem, bekent in de branche. Van 1200 klanten zijn hun contactgegevens hierin vermeld
Gelegen in winkelstraat, dus ook product verkoop (nu maar 15% van de omzet)