Schoonheidssalon te koop aangeboden met winkel in midden en hoger segment

Schoonheidssalon te koop aangeboden met winkel in midden en hoger segment

Gelegen in winkelstraat, dus ook product verkoop (nu maar 15% van de omzet)

Sterke punten

Deze schoonheidssalon heeft een uitstekende concurrentiepositie

De doelgroep komt bij de betere schoonheidssalon. Hier is een gelijkwaardige concurrent van in de vestigingsplaats

Wij kunnen goed verkopen

Het hele concept draait op een goede huidanalyse, daaruit volgend advies en behandeling inclusief producten voor thuisgebruik. Daarnaast is er een unieke behandeling waar veel nieuwe klanten op af komen die maar in 15 salons in Nederland gegeven wordt.

Deze schoonheidssalon "draait" zonder ondernemer

De huidige ondernemer behandelt zelf niet. Incidenteel is zij aanwezig in de salon

Deze schoonheidssalon is strak georganiseerd

De salon is echt een professionele formule, medewerkers zijn getraind volgens deze formule. Maar de uitwerking in de praktijk blijft lastig

Deze schoonheidssalon is als organisatie "lean & mean"

Huurpand, lage voorraad en flexibele arbeidscontracten

Deze schoonheidssalon is qua investeringen "up-to-date"

De zaak is een aantal jaren geleden opgestart en zeer representatief ingericht zoals bij de formule hoort.

Deze schoonheidssalon is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers

Hoewel er een verbintenis is met het cosmeticamerk, schept dit geen verplichtingen. Men kan de schoonheidssalon dus ook anders gaan vormgeven

Deze schoonheidssalon maakt handig gebruik van technologie

Geavanceerd klantmanagementsysteem, bekent in de branche. Van 1200 klanten zijn hun contactgegevens hierin vermeld

Gelegen in winkelstraat, dus ook product verkoop (nu maar 15% van de omzet)

Verbeterpunten