Nederlands distributeurschap aangeboden van internationaal succesvol biologisch product

Nederlands distributeurschap aangeboden van internationaal succesvol biologisch product

Al verkrijgbaar in 46.000 winkels in de Verenigde Staten en bij grote Europese retailers

Sterke punten

Dit bedrijf heeft een uitstekende concurrentiepositie

Qua soorten smaken, 100% biologisch en afmetingen van verpakkingen is dit merk uniek

Wij kunnen goed verkopen

Het merk ligt in 46.000 winkels in de Verenigde Staten en wordt door grote Europese retailers verkocht. Hierdoor is een relatief makkelijke ingang naar Nederlandse retailers gemaakt

Dit bedrijf "draait" zonder ondernemer

Een andere ondernemer kan dit merk ook voeren, maar de huidige eigenaar kan desgewenst in een adviserende rol aanblijven

Dit bedrijf is strak georganiseerd

Het merk is echt een internationale formule en zo is ook de uitstraling in Nederland

Dit bedrijf is als organisatie "lean & mean"

Het bedrijf is nu nog een kleine handelsonderneming zonder vast personeel

Dit bedrijf is qua investeringen "up-to-date"

Er zijn geen aanvullende investeringen nodig, maar groeien vergt wel bijvoorbeeld financiering in voorraad en een actievere promotie of marketing

Al verkrijgbaar in 46.000 winkels in de Verenigde Staten en bij grote Europese retailers

De eerste distributiekanalen in Nederland zijn opgezet (verkoop 15.000 units per maand)

Producten worden nu primair geleverd als drankje naar de diverse kanalen maar kan ook als uniek extract richting de voedingsmiddelenindustrie

Verbeterpunten