Nederlands distributeurschap aangeboden van internationaal succesvol biologisch product
Al verkrijgbaar in 46.000 winkels in de Verenigde Staten en bij grote Europese retailers
Sterke punten
Dit bedrijf heeft een uitstekende concurrentiepositie
Qua soorten smaken, 100% biologisch en afmetingen van verpakkingen is dit merk uniek
Wij kunnen goed verkopen
Het merk ligt in 46.000 winkels in de Verenigde Staten en wordt door grote Europese retailers verkocht. Hierdoor is een relatief makkelijke ingang naar Nederlandse retailers gemaakt
Dit bedrijf "draait" zonder ondernemer
Een andere ondernemer kan dit merk ook voeren, maar de huidige eigenaar kan desgewenst in een adviserende rol aanblijven
Dit bedrijf is strak georganiseerd
Het merk is echt een internationale formule en zo is ook de uitstraling in Nederland
Dit bedrijf is als organisatie "lean & mean"
Het bedrijf is nu nog een kleine handelsonderneming zonder vast personeel
Dit bedrijf is qua investeringen "up-to-date"
Er zijn geen aanvullende investeringen nodig, maar groeien vergt wel bijvoorbeeld financiering in voorraad en een actievere promotie of marketing
Al verkrijgbaar in 46.000 winkels in de Verenigde Staten en bij grote Europese retailers
De eerste distributiekanalen in Nederland zijn opgezet (verkoop 15.000 units per maand)
Producten worden nu primair geleverd als drankje naar de diverse kanalen maar kan ook als uniek extract richting de voedingsmiddelenindustrie