Bedrijf in promotiekleding te koop aangeboden binnen niche doelgroep
Productie en logistiek uitbesteed, goede verdiencapaciteit
Sterke punten
Dit bedrijf in promotiekleding heeft een uitstekende concurrentiepositie
Door op een specifieke niche te richten heeft het bedrijf een vaste klantengroep binnen die doelgroep
Dit bedrijf in promotiekleding investeert actief in marketing
De promotiekleding wordt veelal op basis van persoonlijke verkoop aangeboden (telefonische acquisitie). Voor de webshops wordt internet marketing (kleinschalig) gebruikt
Wij kunnen goed verkopen
Zo'n 50% van de offerte-aanvragen wordt een opdracht. Dit komt door de specialisatie, goede referenties en bestelgemak omdat alle logo's etcetera al in bezit zijn
Dit bedrijf in promotiekleding "draait" zonder ondernemer
De huidige ondernemer werkt op de achtergrond. Er is een medewerker die het bedrijf bijna zelfstandig draait. Deze hoeft niet aan te blijven
Dit bedrijf in promotiekleding is strak georganiseerd
Voor de promotiekleding wordt met externe productiebedrijven gewerkt. Hierdoor is het bedrijf een verkoopkantoor met een dropshipment filosofie
Dit bedrijf in promotiekleding is als organisatie "lean & mean"
Geen eigen productie, geen vaste medewerkers, het pand hoeft niet overgenomen te worden en er zijn geen voorraden
Dit bedrijf in promotiekleding is qua investeringen "up-to-date"
De website en CRM zijn up-to-date en technologisch goed georganiseerd
Dit bedrijf in promotiekleding is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Er is een netwerk van (internationale) groothandels die alle producten kunnen leveren. Maar er is een groothandel preferred suplier met uitstekende inkoopcondities
Dit bedrijf in promotiekleding maakt handig gebruik van technologie
Voor klantcontact is een uitgebreid CRM systeem ingericht met alle klantinformatie en contactmomenten
Productie en logistiek uitbesteed, combinatie van persoonlijke verkoop en de webshop