Innovatieve (social) app te koop gericht op vrouwelijke doelgroep

Innovatieve (social) app te koop gericht op vrouwelijke doelgroep

Optimaliseert een veel voorkomend en al oud groepsproces (diverse verdienmodellen)

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN17CW618A
Branche:
Internet- en online bedrijven
Soort bedrijf:
Online applicaties (ASP diensten, Apps), Kortingssites, Advertentie medium/affliate platform
Land:
Nederland
Regio:
-
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Korter dan 3 jaar
Levert:

I.v.m met anonimiteit kan het concrete resultaat niet worden beschreven maar de app organiseert (repeterende) samenwerking tussen kleine groepen om een gezamenlijk doel rondom een event te bereiken. Het organiseren van een 'groepsbetaling' is onderdeel van het proces

Diensten:

-

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

De app is breed inzetbaar maar in de huidige vorm vooral gebruikt door vrouwen. De app is een kleine 2000 keer gedownload. Maandelijks groeit dat aantal met 100 downloads

Details

Deze innovatieve app staat te koop in verband met:
het platform werkt maar moet worden opgeschaald. dat willen de eigenaren niet zelfstandig doen Indicatieve omzet - Indicatieve overnameprijs -

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf

Extra informatie

Innovatieve (social) app te koop gericht op vrouwelijke doelgroep

Deze app optimaliseert een veel voorkomend en al oud groepsproces waarbij een groep middels gezamenlijke betaling een gezamenlijk doel bereikt. Dit heeft als groot voordeel dat het probleem bekend is bij de doelgroep. Maar deze oplossing nog nieuw. Op dit moment is het grootste deel van de gebruikers vrouw. Maar de app kent ook toepassingsgebieden die meer op mannen toegesneden zijn. De app heeft een internationale naam en kan internationaal worden uitgerold.

De deelnemers realiseren gezamenlijk een (financieel) doel. Dit kan leiden tot een aankoop (verdienmodel 1 via affiliate of eigen shop) of tot interessante marketingdata (verdienmodel 2). Beide modellen vereisen volume
De app leent zich voor alledaagse events. Deze zijn veelvuldig en terugkerend. Hierdoor kent de app echte 'heavy users'. De groepsfilosofie zorgt voor het viral effect

De app is operationeel, de kinderziektes zijn er uit en er zijn zo'n 2000 gebruikers. De omzet is nog minimaal. De vereiste schaalvergroting zal ook gepaard gaan met extra ICT-kosten. Het is dus aan te bevelen dat een overnamekandidaat deze ICT-capaciteit heeft, aangevuld ..

Lees verder