Innovatieve deurenproducent zoekt investeerder voor groeifase

Innovatieve deurenproducent zoekt investeerder voor groeifase

Gamechanger in de medische markt. Ontwikkeld op basis van tientallen jaren marktkennis

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Er zit meer potentie in deze deurenproducent als waar vroeger de levertijd van een deur 7-8 weken was, kan dit worden teruggebracht tot twee dagen. dit is vooral bij renovatie (vervangen bestaande deuren) een ideale oplossing..
Andere redenen om deze deurenproducent te kopen
  • De ondernemer heeft zijn unieke kennis in een niet te kopiëren product omgezet. De grote wereldwijde marktpartijen willen dit bedrijf wel overnemen, maar liever als het een stuk groter is.
Deze deurenproducent beschikt over vaardigheden / kennis / competenties, designs, trademarks en de productontwikkeling komt voort uit jarenlange praktijkervaring. het product is gecertificeerd en niet te kopiëren. dit hebben partijen geprobeerd maar deze hebben gefaald
Deze deurenproducent is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
Deze deurenproducent heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Deze deurenproducent heeft een goed distributienetwerk
  • In Azië is een partner die het product daar vercommercialiseerd. In Nederland en Europa worden de distributiekanalen nu opgezet
Deze deurenproducent heeft unieke productie-capaciteiten
  • Flexibel
  • Het product bestaat uit twee hoofdelementen. Het eerste wordt onder eigen label geproduceerd in een externe fabriek. Het tweede is afkomstig van een wereldwijde speler met een servicenetwerk.
Deze deurenproducent heeft unieke producten / diensten die
  • Voldoen aan de zwaarste normeringen in de branche
  • Waar vroeger maatwerkdeur moest worden geleverd met lange levertijd is nu een standaard bouwpakket verkrijgbaar dat kan worden aangepast op locatie door het installatie bedrijf zelf.
Deze deurenproducent heeft hoge toetredingsdrempels genomen
  • Belangrijke aanvangsinvesteringen zijn gedaan
  • De productontwikkeling heeft zo'n € 400.000 gekost en is alleen tot stand gekomen door unieke kennis. Ontwikkelen om een dergelijk product zonder deze kennis is onmogelijk gebleken.
Er is synergie als deze deurenproducent samen gaat met een
  • Een investeerder die in de opeenvolgende groeifases kan meegroeien. Want naast een instapfee zal bij sterke groei ook voorraadfinanciering een rol gaan spelen. Inhoudelijke technische kennis is niet noodzakelijk.