Goedlopende kinderkledingwinkel in het hogere segment
Winstgevende kinderkledingwinkel met unieke exclusieve merken.
Sterke punten
Dit bedrijf heeft een uitstekende concurrentiepositie
Wij hebben een uniek aanbod qua kleding waardoor onze winkel weinig concurrentie kent.
Dit bedrijf investeert actief in marketing
Wij zijn zeer actief op Facebook en Instagram.
Wij kunnen goed verkopen
Onze merken verkopen zichzelf. Een goed advies wordt daarnaast erg gewaardeerd door onze klanten.
Dit bedrijf "draait" zonder ondernemer
De omzet is niet persoonsafhankelijk maar een gedreven ondernemer die een band met de klanten wil opbouwen en onderhouden is belangrijk voor continuering van het succes.
Dit bedrijf is strak georganiseerd
De winkel is strak georganiseerd met duidelijke processen.
Dit bedrijf is als organisatie "lean & mean"
Er zijn geen dienstverbanden maar er wordt waar nodig gebruik gemaakt van stagiaires.
Dit bedrijf is qua investeringen "up-to-date"
Er zijn geen investeringen noodzakelijk, de winkel en website zijn volledig up-to-date.
Dit bedrijf is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Wij hebben ongeveer 15 leveranciers waarbij de omzet niet significant van 1 of enkele leveranciers afhankelijk is.
Dit bedrijf maakt handig gebruik van technologie
De website is volledig up-to-date en dient tevens als kassasysteem.