Kansen
Er zit meer potentie in dit opleidingsinstituut als de overnamekandidaat de groothandel internationaal wil uitbreiden (er wordt al beperkt wereldwijd verkocht).
Er zit nog meer potentie in dit opleidingsinstituut als de overnamekandidaat commercieel actiever wordt met de bhv opleidingen in de regio.
Er zit nog meer potentie in dit opleidingsinstituut als de overnamekandidaat het naastgelegen kavel van 4000m2 ook overneemt en uitbreidt.
Andere redenen om dit opleidingsinstituut te kopen
-
Naast de certificering zijn ook de exclusieve verkooprechten en dealerschapen goed uit te breiden
Dit opleidingsinstituut beschikt over contracten met klanten, vaardigheden / kennis / competenties en licenties / rechten
Dit opleidingsinstituut is financieel zeer gezond
Dit opleidingsinstituut heeft 2 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Dit opleidingsinstituut heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Dit opleidingsinstituut heeft een uniek pand / locatie
-
Meerdere leslokalen en buitentrainingsruimte op eigen locatie
Dit opleidingsinstituut heeft unieke productie-capaciteiten
-
Flexibel
-
Uitstekende kwaliteit
Dit opleidingsinstituut heeft unieke producten / diensten die
-
Voldoen aan de zwaarste normeringen in de branche
Dit opleidingsinstituut heeft hoge toetredingsdrempels genomen
-
Belangrijke aanvangsinvesteringen zijn gedaan
Een veranderingstraject zal dit opleidingsinstituut goed doen
-
Minder / ander management
-
Beide activiteiten kunnen beter worden vercommercialiseerd
Er is synergie als dit opleidingsinstituut samen gaat met een
-
Concurrent
-
Dit kan zowel een opleidingsinstituut als een groothandel zijn. Er is sterke synergie tussen de twee activiteiten maar kunnen ook gesplitst worden
Dit opleidingsinstituut heeft lokaal, regionaal en landelijk veel loyale klanten
Dit opleidingsinstituut heeft een vaste inkomstenstroom
-
Er zijn lange termijn contracten met afnemers
-
Er is een hoge drempel voor klanten om van leverancier te wisselen
-
De opleidingen moeten frequent worden herhaald
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met
-
Bestaande producten / diensten in huidige markt(en)
-
Bestaande producten / diensten in nieuwe markt(en)