Voorraadhoudende webshop te koop aangeboden (interieur)artikelen voor baby- en kinderkamer & Speelgoed

Voorraadhoudende webshop te koop aangeboden (interieur)artikelen voor baby- en kinderkamer & Speelgoed

Breed netwerk selectief verkrijgbare premium merken met fanbase van 60% terugkerende bezoekers

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN20LHJ58B
Branche:
Internet- en online bedrijven
Soort bedrijf:
Webwinkels
Land:
Nederland
Regio:
Utrecht
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 10 jaar
Levert:

Breed assortiment producten voor de kinderkamer. Van meubels tot lampen en van dekentjes tot stickers. Veel (relatief) exclusievere merken zonder extreme online concurrenten. Het assortiment ligt rond de 1600 producten in eigen magazijn

Diensten:

Ook speelgoed en kraamcadeaus. Dus er wordt veel aandacht besteed aan cadeau verpakkingen

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

Ouders van kinderen in de (baby)leeftijd tot 12 jaar.De doelgroep is veelal vrouw, heeft wat meer te besteden en woonachtig in NL

Details

Deze webwinkel staat te koop in verband met:
de onderneemster heeft een groothandel met een eigen productlijn. dat is niet meer te combineren met de webshop die naar de volgende groeifase gaat. Indicatieve omzet € 200.000 Indicatieve overnameprijs In overleg

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf

Extra informatie

Deze voorraadhoudende webwinkel levert een breed assortiment (1600) producten voor de kinderkamer. Van meubels tot lampen en van dekentjes tot stickers. Veel (relatief) exclusievere merken zonder extreme online concurrenten en dus gezonde marges. Goede SEO en ook zeer goede reviews voor snelheid en service.

De volgende fase is het assortiment uitbreiden naar zo'n 3000 artikelen. Er zijn nog zeker 2 exclusieve merken beschikbaar voor inkoop, deze worden voor andere shops geweigerd. Ook qua SEA en Social nog veel optimalisatie mogelijk.

De webshop heeft een fanbase met ongeveer 60% terugkerende bezoeker. Dit geeft ook een 'voorspelbare customerlife cycle' (babybies worden ouder) kan er veel meer uit het klantenbestand worden gehaald

De onderneemster heeft een groothandel met een eigen productlijn. Dat is niet meer te combineren met de webshop die naar de volgende groeifase gaat. In overleg kan deze samenwerking blijven bestaan en deze producten worden gevoerd. De onderneemster kan uiteraard zorgen voor een nette overdracht.

Lees verder