Kleinschalig duurzaam kledinglabel te koop met eigen webshop

Kleinschalig duurzaam kledinglabel te koop met eigen webshop

Ook gedeeltelijke overname mogelijk - assortiment, social media marketing en distributiekanalen op te schalen

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN22MLM72S
Branche:
Groothandel
Soort bedrijf:
Groothandel in textiel (algemeen)
Land:
Nederland
Regio:
Gelderland
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 3 jaar
Levert:

Duurzame, vegan vrouwenmode (veel basics) van eigen merk. Het betreft enkele tientallen producten. Naast kleding ook accessoires, tassen etc. Kwaliteitskleding die gemaakt is in een kleinschalige fabriek in Europa. De kleding is eigentijds, maar wel tijdloos en daardoor eenvoudig te verkopen. Het gaat om dameskleding. Naast het private label worden er in de webshop ook nog andere duurzame merken verkocht, waaronder een zeer populair merk. Door de jarenlange samenwerkingen zijn er gunstige inkoopvoorwaarden bedongen.

Diensten:

In de webshop staan ook andere duurzame merken. Ook veel klanten uit Belgie rekenen zich tot het klantenbestand. Er is ook een actief account op Bol.com en met andere doorverkoopplatforms.

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

Doelgroep: Vrouwen, 25-40 jaar. in Nederland, Belgie en Duitsland

Details

Dit merk staat te koop in verband met:
andere ambities Indicatieve omzet Vertrouwelijk, volgt later Indicatieve overnameprijs In overleg afhankelijk van de constructie (eigenaresse kan aanblijven)

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
  3. add_circle MBI kandidaat - koopt zich stapsgewijs in
  4. add_circle Investeerder

Extra informatie

Dit duurzame kledingmerk heeft een uitgebalanceerd assortiment van capsule wardrobe items. Dit zijn producten die tijdloos zijn en die lang doorverkocht kunnen worden. Hierdoor blijft de voorraad courant en de marges hoog. De huidige eigenaar wil het bedrijf graag opschalen. Een overnamekandidaat of samenwerkingspartner lijken hiervoor noodzakelijk.

Men kan met online- en social media de marketing opschalen. Of het assortiment en het aantal verkooppunten (platformen, winkels en webshops) uitbreiden. Men verkoopt nu vooral via de eigen webshop en is niet heel actief in het benaderen van bestaande B2B-klanten.

De eigenaresse kan aanblijven (niet noodzakelijk) maar wil wel graag dat het merk wordt gecontinueerd. Alle samenwerkingsvormen zijn hierbij bespreekbaar.

Lees verder