Delicatessenwinkel te koop aangeboden in Drenthe

Delicatessenwinkel te koop aangeboden in Drenthe

175.000 euro omzet met 45% brutto marge - huurpand gelegen in winkelcentrum met zo'n 30 winkels.
Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar
Algemeen
Referentie:
BOSN25FHL47B
Land:
Nederland
Regio:
Medewerkers:
2-5
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 10 jaar
Levert:

Delicatessen, mIx van duurdere en budget lijn kaas. noten, rijstcrackers en Drenthese producten (zoals speciaal bieren) producten zoetwaren, wijn en cadeau pakketen etc.

Diensten:

Men levert ook geschenkpakketten aan bedrijven.

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren, Bedrijven

Men is gevestigd in een functioneel middel grootwinkelcentrum. Men heeft dus veel vaste, terugkerende klanten en levert daarnaast aan bedrijven in de regio.

Details

Deze delicatessenwinkel staat te koop in verband met:
leeftijd

Indicatieve omzet € 175.000

De delicatessenwinkel staat te koop met een indicatieve overnamesom van:

in overleg

De delicatessenwinkel is te koop en geschikt voor:

  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
Extra informatie

Deze delicatessenwinkel in Drenthe bestaat al langer dan tien jaar en is gevestigd in een functioneel winkelcentrum met bijna dertig winkels. Het bedrijf biedt een uitgebalanceerd assortiment van kazen (van budget tot high-end), delicatessen, zoetwaren en wijnen. Daarnaast levert men ook geschenkpakketten aan bedrijven in de regio.

De winkel heeft een vloeroppervlakte van ruim 100 m², is instap klaar en beschikt over een nette inventaris. De huur bedraagt circa € 2.100 per maand, inclusief btw, schoonmaak en winkeliersvereniging. De winkel draait volledig op de eigenaar en zijn partner, zonder personeel. Daarmee zijn de vaste lasten laag en de bedrijfsvoering overzichtelijk.

De omzet bedraagt circa € 175.000 met een brutomarge van 45%. Het klantenbestand bestaat grotendeels uit vaste terugkerende klanten, aangevuld met passanten. Er zijn geen vergelijkbare aanbieders in hetzelfde winkelcentrum, waardoor het bedrijf een sterke positie heeft.

Er wordt nauwelijks aan marketing gedaan; de omzet komt vooral voort uit naamsbekendheid, de vaste klantenkring en de gunstige locatie. Groei is mogelijk door optimalisatie van het assortiment, verhoging van de gemiddelde bonwaarde..

Lees verder