Zeer rendabele dameskledingwinkel te koop aangeboden in Amsterdam op een A1 locatie
*Gunstig over te nemen* 60m2 (met een kelder) - omzet >700.000 euro met meer dan 130.000 euro verdiencapaciteit
Algemeen
Damesmode met merken in het midden/hoog segment in een unieke buurt. Veel Nederlandse merken en merken met een duurzaam karakter. Naast kleding ook veel accessoires zoals brillen, sieraden en tasjes. De winkel zelf is +/-60m2 groot maar heeft daar een zeer groot assortiment omdat er een kelder is waar alle maten op voorraad worden gehouden.
Klanten worden in de winkel zeer persoonlijk geholpen, geadviseerd en volledig aangekleed. Klanten verlaten de winkel geregeld met 1000-1500 euro aan aankopen.
Consumenten - particulieren
Groot vaste klantenbestand met klanten vanuit het hele land die ook gericht naar de winkel komen. Door de A1 locatie ook veel passanten.
Details
Deze damesmodewinkel staat te koop in verband met:
andere ambities
Indicatieve omzet
€ 700.000
Indicatieve overnameprijs
In overleg en afhankelijk van de aanwezige voorraad
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
Extra informatie
Deze kledingwinkel bestaat al meer dan 20 jaar en is zeer rendabel ondanks 'slechts' 60m2 vloeroppervlak. Dit komt enerzijds door een zeer ruim assortiment. Hiervan presenteert men 1 maat in de winkel en worden de andere maten in de kelder opgeslagen. Anderzijds heeft men een hele vaste klantenkring opgebouwd, maar komen er ook veel passanten door de AA locatie. Op een omzet van ruim 700.000 euro is er structureel een verdiencapaciteit van 130.000 euro of meer.
Er is een goede bedrijfsleider en een flexibel team medewerkers. Die kunnen de winkel ook zelfstandig draaien. Maar dat wil de huidige eigenaar niet over een langere termijn continueren. Daarom wordt de winkel verkocht (en tegen gunstige voorwaarden).
Hoewel de winkel heel stabiel en zeer rendabel is zijn er nog mogelijkheden om te groeien"
- de nieuwe eigenaar kan actiever omgaan met (online marketing. Men doet wel wat met insta en een nieuwsbrief maar dat kan professioneler
- De webshop is nu een digitale brochure. Het merken pakket trekt klanten aan uit heel NL.
- Als de nieuwe eigenaar (in tegenstelling tot de huidige eigenaar) zelf fulltime in de winkel werkt, bespaart dat personeelskosten (met een nog hogere v..