Kleinschalig administratiekantoor te koop aangeboden in Utrecht
70 MKB klanten - 100K omzet - geen pand en geen personeel ter overname
Algemeen
Administratieve diensten, fiscale aangiften en advieswerkzaamheden. 25% van de omzet komt via een vaste prijsafspraak per jaar tot stand. De resterende omzet wordt op basis van nacalculatie gefactureerd.
Een gedeelte van de klanten levert digitaal aan, een gedeelte nog in mappen. Bij een gedeelte van de klanten wordt in het systeem van de klant gewerkt.
Consumenten - particulieren, Bedrijven
Zo'n 70 MKB klanten in uiteenlopende branches zoals bouwbedrijven, ICT bedrijven, schilders, management BV's etc. Daarnaast zo'n 21 particuliere klanten (aangiften inkomstenbelasting).
Details
Dit administratiekantoor staat te koop in verband met:
leeftijd
Indicatieve omzet
€ 100.000
Indicatieve overnameprijs
Volgt in een latere fase op basis van een waardebepaling
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Opkoper - optimaliseert het bedrijf om door te verkopen
Extra informatie
Dit kleinschalige administratiekantoor is opgericht door een ondernemer met een sterk track record op administratief gebied (o. a. werkzaam geweest bij De Belastingdienst). Hiermee biedt hij klanten hoogwaardige kennis met de servicegerichte benadering van een klein kantoor.
Er zijn zo'n 70 zakelijke klanten en 20 particuliere klanten. Er is geen personeel en het pand hoeft niet overgenomen te worden. Men werkt met SnelStart en Nextens. Een deel van de klanten levert al digitaal aan, een deel van de klanten in mappen en voor sommige klanten werkt men in het systeem van de klant.
De eigenaar kan netjes overdragen in een nader overeen te komen werkwijze. Bijvoorbeeld door het jaar werk of een kwartaal af te sluiten. Dit uiteraard in overleg.