Kleinschalig administratiekantoor te koop aangeboden in Utrecht
Accountancy- en administratiekantoren
Administratieve diensten, fiscale aangiften en advieswerkzaamheden. 25% van de omzet komt via een vaste prijsafspraak per jaar tot stand. De resterende omzet wordt op basis van nacalculatie gefactureerd.
Een gedeelte van de klanten levert digitaal aan, een gedeelte nog in mappen. Bij een gedeelte van de klanten wordt in het systeem van de klant gewerkt.
Consumenten - particulieren, Bedrijven
Zo'n 70 MKB klanten in uiteenlopende branches zoals bouwbedrijven, ICT bedrijven, schilders, management BV's etc. Daarnaast zo'n 21 particuliere klanten (aangiften inkomstenbelasting).
Dit administratiekantoor staat te koop in verband met:
leeftijd
Indicatieve omzet € 100.000
Het administratiekantoor staat te koop met een indicatieve overnamesom van:
Volgt in een latere fase op basis van een waardebepaling
Het administratiekantoor is te koop en geschikt voor:
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Opkoper - optimaliseert het bedrijf om door te verkopen
Dit kleinschalige administratiekantoor is opgericht door een ondernemer met een sterk track record op administratief gebied (o. a. werkzaam geweest bij De Belastingdienst). Hiermee biedt hij klanten hoogwaardige kennis met de servicegerichte benadering van een klein kantoor.
Er zijn zo'n 70 zakelijke klanten en 20 particuliere klanten. Er is geen personeel en het pand hoeft niet overgenomen te worden. Men werkt met SnelStart en Nextens. Een deel van de klanten levert al digitaal aan, een deel van de klanten in mappen en voor sommige klanten werkt men in het systeem van de klant.
De eigenaar kan netjes overdragen in een nader overeen te komen werkwijze. Bijvoorbeeld door het jaar werk of een kwartaal af te sluiten. Dit uiteraard in overleg.