Bedrijven in de stille verkoop

Nederlands kledingmerk te koop (zakelijke dameskleding)

"EU vastgelegde merknaam getransformeerd naar omnichannel strategie"

Reageren niet mogelijkTerug naar zoekenMeer bedrijven te koop in Webwinkels
0% advertenties 0% aquisitie 0% bijbedoelingen

Redenen om dit bedrijf te kopen

  • Dit kledingmerk beschikt over waardevolle:
    • EU beschermde merknaam
  • Dit kledingmerk heeft het volgende aantal sterke merknamen in eigendom: 1
  • Aantal verkooppunten: 6
    Toelichting: Op dit moment een website, showroom en 4 winkels.
  • Dit kledingmerk beschikt over unieke producten / diensten die:
    • Goed uitgebalanceerd assortiment van 40% basics en 60% seizoensgevoelige producten. Daarnaast een 'maatwerk lijn'. Kan nog modischer worden gemaakt of verschillende lijnen
  • Dit kledingmerk heeft unieke productie- / ontwikkel capaciteiten:
    • Flexibel
    • Kleinschalige productie in Portugal waar frequent kan worden besteld zodat niet hele grote collecties hoeven te worden voorgefinancierd.
  • Dit kledingmerk is financieel zeer gezond:
    • Hoge marges
    • Op online verkopen zit zo'n 75% marge. Dit kan nog veel verder worden uitgebreid.
  • Dit kledingmerk beschikt voor lange termijn over een uniek pand / locatie:
    Er is een showroom op een zeer strategische locatie in de Randstad met flexibel huurcontract
  • Dit kledingmerk heeft interessante verkoop en of distributie rechten:
    Uniek: ja
    Wereldwijd
  • Het is logisch dat er een synergie ontstaat als ons kledingmerk samen gaat met een...
    • Een overnamekandidaat die snapt hoe je distributie van een merk opschaalt naar zo'n 100 winkels in het midden en hogere segment dameskleding. Met enige financiŽle slagkracht.
  • Andere interessante redenen om ons kledingmerk te kopen zijn:
    • Het model leent zich door gegevens over maten van klanten voor een customer management/ lifecycle aanpak
  • Er is binnen 12 maanden veel potentiële groei haalbaar met:
    • Het opschalen naar meer dameskleding winkels in het betere segment is een logische eerste stap. Hiervoor is een zeer eigentijdse propositie voor rendementsoptimalisatie voor de retailers ontwikkeld.
  • Een reorganisatie / verandertraject zal het bedrijf goed doen. Hierbij zou de nadruk dan moeten liggen op:
    • De huidige eigenaar heeft het merk in de markt gezet. Voor het merk is het belangrijk dat er op tijd Ďverjongingí plaatsvindt.
  • Gerichter nieuwe klanten werven verhoogt de omzet waarschijnlijk met 25%.
    Toelichting: Omdat het uitbreiden van het winkelnetwerk en logische eerste stap is. Online opschalen en de corporate markt zijn logische vervolgstappen