Eigentijdse interieur en bloemenwinkel te koop (met horeca)
Groeiend concept, 500m2, lage huur en horeca mogelijk
Sterke punten
Deze interieur en bloemenwinkel heeft een uitstekende concurrentiepositie
Voor de merken van de interieurartikelen is exclusiviteit gegarandeerd door middel van dealerships in een straal van 20KM. Wat het bloemwerk betreft is onze stijl en signatuur onderscheidend en uniek
Deze interieur en bloemenwinkel investeert actief in marketing
De eigenaar is een echte marketeer. Dit qua concept, presentatie, social media strategie en (winkel)communicatie
Wij kunnen goed verkopen
Ongeveer 70% van de winkelbezoekers schaft daadwerkelijk iets aan
Deze interieur en bloemenwinkel "draait" zonder ondernemer
Trouwe medewerkers die zelfstandig, met oog voor concept en detail kunnen werken. De eigenaar wil eventueel zes maanden ondersteunen t.b.v. een nette overdracht qua concept en klanten
Deze interieur en bloemenwinkel is strak georganiseerd
De winkel is volledig uitgedacht qua concept, presentatie en assortiment. Tevens is de marketingcommunicatie (social media), administratie en automatisering volledig gestructureerd.
Deze interieur en bloemenwinkel is qua investeringen "up-to-date"
De winkel is recent volledig en bijzonder gerenoveerd. Hier zijn geen aanvullende investeringen nodig
Deze interieur en bloemenwinkel is redelijk "onafhankelijk" van leveranciers
Organisatie werkt enkel met exclusieve merken en zonder voorraad. Inkoop wordt volledig gebaseerd op de trends, waardoor merken regelmatig wisselen. Artikelen en sferen reguleren snel
Deze interieur en bloemenwinkel maakt handig gebruik van technologie
Zeer mooie website en sociale media strategie
Groeiend concept, 500m2, lage huur en horeca mogelijk
Sterk netwerk in zakelijke- en evenementenbranche levert meer opdrachten op