First mover B-B webshop te koop (niet voorraadhoudend)

First mover B-B webshop te koop (niet voorraadhoudend)

Uniek internationaal inkoopcontract, geen voorraad, internetmarketing nodig

Kansen

Er zit meer potentie in deze B-B webshop als voor de doelgroep worden jaarlijks zo'n 30 evenementen georganiseerd. de huidige ondernemer gebruikt er een paar van voor offline marketing (flyers, stickers etc). hier heeft hij een kostenneutrale oplossing voor..
Er zit nog meer potentie in deze B-B webshop als volledig geïntegreerd boekhoudpakket aangesloten. nu met beperkte modules die eenvoudig uit te breiden zijn zodat administratie eenvoudig is..
Er zit nog meer potentie in deze B-B webshop als sterke domeinnaam waarvan het merk ook is vastgelegd. daarnaast zijn .be en .be vastgelegd.
Andere redenen om deze B-B webshop te kopen
  • Qua voorraad management en inkoop kan er veel geoptimaliseerd worden. Bijvoorbeeld hardlopers bij de juiste leverancier met meer korting inkopen en op voorraad nemen.Dit gebeurt nu niet.
Deze B-B webshop beschikt over contracten met leveranciers en het inkoopcontract/dealership met de leverancier is moeilijk te verkrijgen. alleen dit is al interessant voor een bedrijf dat nu veel voor zichzelf inkoopt. die heeft gelijk 30% korting voor zichzelf.
Deze B-B webshop is financieel zeer gezond
  • Hoge marges
  • Er is zo'n 27% marge. Meer is ook niet te krijgen, andere leveranciers hebben dat dus ook niet. Dus er zijn geen concurrenten die onder de prijs kunnen aanbieden
Deze B-B webshop heeft 1 sterke merkna(a)m(en) in eigendom
Deze B-B webshop heeft interessante verkooprechten. Deze zijn niet exclusief.
Deze B-B webshop heeft unieke producten / diensten die
  • Met name de breedte van het assortiment is uniek. Daarnaast is de combinatie van A-merken en een zeer hoogwaardig private label merk sterk en bekend bij de doelgroep
Deze B-B webshop heeft hoge toetredingsdrempels genomen
  • Het contract met de internationale handelsonderneming is niet te verkrijgen
Een veranderingstraject zal deze B-B webshop goed doen
  • Basale online marketing, uitbreiden assortiment, optimaliseren inkoop en hardlopers op voorraad is de eerste logische stap. Cross-selling, customerlife cycle management en marge management de tweede.
Er is synergie als deze B-B webshop samen gaat met een
  • De ideale overnamekandidaat bouwt middels internet marketing deze webshop uit tot de defacto standaard in de markt. Het is nu nog de enige online aanbieder die snel moet opschalen
Deze B-B webshop heeft regionaal veel loyale klanten
Deze B-B webshop heeft een vaste inkomstenstroom
  • De zakelijke klanten zijn terugkerende klanten. Want deze webshop is hun 'one-stop-shop' adres voor eenmalige bestellingen en verbruiksgoederen. Customer life time management is dus een (online) kans
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met
  • Naast wat advertenties op 'de marktplaasten' is er qua online marketing nog helemaal niets (!) geoptimaliseerd. Ter illustratie: de bezoekcijfers zijn (nog) niet inzichtelijk via Google Analytics