Professioneel babykleding merk met webwinkel te koop aangeboden
Zelfontwikkelde lijn high quality basics, unieke materialen, on- en offline
Algemeen
Uniek zelf ontwikkelde lijn zeer hoogwaardige babykleding (0-4 jaar). Het betreft 19 producten (basics) in 8 eigen stijlvolle kleuren.
Eén van de USP's is dat het bedrijf een GOTS certificaat heeft, een verantwoorde productie en stoffen van biologisch katoen die behandeld zijn, waardoor ze extreem zacht aanvoelen.
Bedrijven, Consumenten - particulieren
Consumenten, moeders, oma's en bedrijven die gemiddeld 3 tot 4 keer bestellen met een gemiddelde orderwaarde van €37,50. Zo'n 15% aantoonbaar als cadeau. 3000 nieuwsbrief lezers. Daarnaast ligt de collectie in 1 winkel en wordt aan bedrijven geleverd (kraamcadeau).
Details
Dit babykledingmerk met webwinkel staat te koop in verband met:
andere ambities
Indicatieve omzet
€ 40.000
Indicatieve overnameprijs
100.000
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
Extra informatie
Professioneel babykleding merk met webwinkel te koop aangeboden
Kwalitatief goed en tijdloos product
Dit babykleding merk heeft basics met uniek design voor kinderen van 0-4 jaar. Het biologische katoen is zeer zacht en de kleuren zijn onderscheidend. Hiermee combineert het zeer goed met andere merkkleding en is het een ideaal cross-sell product in de betere baby winkels. Nu verloopt de verkoop via de webshop (er is een opdrukmodule in de webshop aanwezig). De kleding wordt ook via het retailkanaal verkocht in 1 fysieke winkel en op beurzen. De productie is volledig uitbesteed aan fabrieken in Turkije en Portugal.
Professionele up to date website
Het laatste jaar heeft het concept een flinke boost gekregen met de relaunch van de nieuwe website. De unique selling points van het concept, de trendy webshop gebouwd conform de moderne internet techniek van dit moment en de opgebouwde naamsbekendheid met klantenbestand bieden een stevig fundament om het met een relatief lage investering verder uit te bouwen tot een succesvol renderend baby- en kinderkleding concept.
Waar liggen kansen?
De volgende logische stappen (meer winkels aansluiten, verbetering van de online marketing ..