Bekend 'urban en sport' underwear en kledingmerk te koop

Bekend 'urban en sport' underwear en kledingmerk te koop

(Inter)nationale potentie zowel qua distributie als doelgroep

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Kansen

Er zit meer potentie in deze underwear en kledingmerk als: naast uitbreiden van distributie is ook meer publiciteit een logische stap. dit betekent het sponsoren van bn'ers en (online) marketing..
Er zit nog meer potentie in deze underwear en kledingmerk als het is een echt jongens/mannenmerk. nu wordt gewerkt met promoteams met 'mooie meiden' dat werkt fantastisch.
Andere redenen om deze underwear en kledingmerk te kopen
  • Het merk is nu bekend in een nichemarkt. Maar leent zich, hoewel het een statement is, voor een veel bredere markt.
Deze underwear en kledingmerk beschikt over waardevolle contracten met klanten, vaardigheden / kennis / competenties, patenten / octrooien, designs, trademarks, copyrights, licenties / rechten en het is een zeer bekend merk in de scene. dit komt mede door bekende jongens in de media die het merk dragen. het merk is een gedurfd non conformistisch statement.
Deze underwear en kledingmerk heeft 2 sterke merknaam in eigendom.
Deze underwear en kledingmerk heeft interessante verkooprechten. Deze zijn exclusief.
Deze underwear en kledingmerk heeft een goed distributienetwerk
  • Naast de eigen webshop zijn er 30 speciaalzaken die het assortiment voeren. Zij hebben dan het gehele assortiment. Niet alleen delen daarvan
Deze underwear en kledingmerk heeft unieke productie-capaciteiten
  • Flexibel
  • Het design wordt uitbesteed aan freelance designers. De productie vindt in Azië of Turkije plaats
  • Uitstekende kwaliteit
Deze underwear en kledingmerk heeft unieke producten / diensten die:
  • Van uitstekende kwaliteit zijn
  • Qua signatuur en uitstraling zeer onderscheidend en opvallend. Maar zeker ook bekend vanwege het hoge draagcomfort.
Deze underwear en kledingmerk heeft hoge toetredingsdrempels genomen
  • Belangrijke aanvangsinvesteringen zijn gedaan
  • Een dergelijk merk in de markt zetten met merknaam en distributiekanalen vergt over het algemeen een lange tijd
Een veranderingstraject zal deze underwear en kledingmerk goed doen
  • De huidige eigenaar heeft niet financiële middelen om de volgende stap te maken met grotere uitgebreidere collecties en dus voorraden.
Er is synergie als deze underwear en kledingmerk samen gaat met een
  • Een ondernemer die (inter) nationale distributie kan opzetten. Genoeg kansen in Nederland maar ook bijvoorbeeld Europa of de Verenigde Staten
Deze underwear en kledingmerk heeft internationaal veel loyale klanten.
Binnen 12 maanden is veel groei haalbaar met:
  • Alleen al het opschalen van de distributie in Nederland is het eerste logische stap.