Kraamzorg-organisatie te koop aangeboden (met ambulante zorg en kraamhotel)
Hoogwaardige dienstverlening door 65 medewerkers en met unieke locatie in een ziekenhuis
Algemeen
Met een team van 45 kraamverzorgsters wordt maandelijks kraamzorg bij zo'n 65 cliënten thuis geleverd en er is een kraamhotel in een ziekenhuis waar maandelijks voor zo'n 60 cliënten wordt gezorgd na de bevalling
Naast deze twee activiteiten is er ook een kleine verloskundige praktijk waar maandelijks 7-10 nieuwe cliënten worden geholpen. Deze cliënten nemen grotendeels ook de diensten van het kraamhotel en/of kraamzorg-organisatie af
Consumenten - particulieren
Maandelijks worden zó'n 130 cliënten geholpen. In het kraamhotel is dit ook een grote multi-culturele doelgroep. Het zorghotel is voor velen geen 'luxe' maar een noodzaak door problematische bevalling - thuissituatie of culturele achtergrond om niet direct naar huis te gaan na de bevalling
Details
Deze kraamzorg-organisatie staat te koop in verband met:
andere ambities
Indicatieve omzet
€ 3.000.000
Indicatieve overnameprijs
-
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Investeerder
Extra informatie
Kraamzorg-organisatie te koop aangeboden (met ambulante zorg en kraamhotel)
De kraamzorg-organisatie is jaren lang geleden opgezet door professionals uit het veld. Na een aantal jaren kreeg men de mogelijkheid een locatie te betrekken in het ziekenhuis. Hier is een kraamhotel neergezet die de thuissituatie zo goed mogelijk nabootst. Daarna is ook een verloskundigenpraktijk gestart die werkt vanuit/in samenwerking met diverse huisartspraktijken. De organisatie telt inmiddels 65 (zeer goed opgeleide) medewerkers. De eigenaar is directeur en inmiddels vervangbaar geworden.
Het is mogelijk in overleg de organisatie in delen over te nemen. Maar dit is eigenlijk zonde omdat de activiteiten zo mooi op elkaar aansluiten. De grootste groei zit in de kraamzorg bij cliënten op locatie. Dit komt enerzijds door de (snelheid van) vergoeding van de zorgverzekeraar en anderzijds het onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie.
De locatie in het ziekenhuis is niet eenvoudig uitbreidbaar en men is voor de aanwas van klanten ook in grote mate afhankelijk van het ziekenhuis. Het uitbreiden van de verloskundigenpraktijk kan wel. Maar hier is veel concurrentie en vergt een grote..