Gestroomlijnd en winstgevende telefonistenservice (call center) te koop aangeboden in Zuid West Nederland
300 trouwe klanten, uitbreidbaar naar 14 seats, goed team medewerkers
Algemeen
klantcontactdiensten vanuit een eigen locatie: Het op een juiste manier te woord staan van relaties van klanten en een correcte (administratieve) afhandeling van deze gesprekken. Het kan daarbij gaan om het verwerken van het gesprek in een (terugbel)notitie, maar ook om het aannemen en verwerken van bestellingen, afspraken maken in agenda’s van klanten, eerstelijns informatieverstrekking.
Voor sommige klanten verzorgt de organisatie de receptie-op-afstand en mogen gesprekken ook worden doorverbonden naar de juiste persoon of afdeling.
Bedrijven, Non-profit instellingen
Ruim 300 klanten.per werkdag worden er tussen de circa 700 en 850 gesprekken afgehandeld. Het bedrijf richt zich op de B-to-B markt. De eigen klanten zijn zakelijke klanten. De relaties van die klanten (de bellers) kunnen zowel zakelijk als particulier zijn. In principe is elke organisatie of onderneming in Nederland een potentiële klant.
Details
Dit callcenter staat te koop in verband met:
andere ambities
Indicatieve omzet
€ 400.000
Indicatieve overnameprijs
235.000 euro
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Investeerder
Extra informatie
Deze organisatie is 18 jaar geleden opgericht door een ondernemer met een onderscheidende visie. Hierdoor heeft zij een mooi klantenbestand opgebouwd met loyale klanten door het hele land. Het aantal klanten breidt jaarlijks uit. Hier zit ook de complexiteit. Het bedrijf blijft groeien en de ondernemer wil andere activiteiten opzetten.
Het vinden van de juiste medewerkers en operationeel opschalen is de grootste uitdaging.
Er is een duidelijke visie, goede technologie, een mooie klantenportefeuille en gemotiveerde
medewerkers. De eigenaar zorgt uiteraard in overleg voor een nette overgang.