Gestroomlijnd en winstgevende telefonistenservice (call center) te koop aangeboden in Zuid West Nederland

Gestroomlijnd en winstgevende telefonistenservice (call center) te koop aangeboden in Zuid West Nederland

300 trouwe klanten, uitbreidbaar naar 14 seats, goed team medewerkers

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN19MVD51V
Branche:
Dienstverlening
Soort bedrijf:
Zakelijke dienstverlening, Overige dienstverlening, Facilitaire dienstverlening
Land:
Nederland
Regio:
Locatie anoniem
Medewerkers:
Meer dan 10
% tijdelijk contract:
80
Bedrijf bestaat:
Langer dan 10 jaar
Levert:

klantcontactdiensten vanuit een eigen locatie: Het op een juiste manier te woord staan van relaties van klanten en een correcte (administratieve) afhandeling van deze gesprekken. Het kan daarbij gaan om het verwerken van het gesprek in een (terugbel)notitie, maar ook om het aannemen en verwerken van bestellingen, afspraken maken in agenda’s van klanten, eerstelijns informatieverstrekking.

Diensten:

Voor sommige klanten verzorgt de organisatie de receptie-op-afstand en mogen gesprekken ook worden doorverbonden naar de juiste persoon of afdeling.

Doelgroep(en):

Bedrijven, Non-profit instellingen

Ruim 300 klanten.per werkdag worden er tussen de circa 700 en 850 gesprekken afgehandeld. Het bedrijf richt zich op de B-to-B markt. De eigen klanten zijn zakelijke klanten. De relaties van die klanten (de bellers) kunnen zowel zakelijk als particulier zijn. In principe is elke organisatie of onderneming in Nederland een potentiële klant.

Details

Dit callcenter staat te koop in verband met:
andere ambities Indicatieve omzet € 400.000 Indicatieve overnameprijs 235.000 euro

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
  3. add_circle Investeerder

Extra informatie

Deze organisatie is 18 jaar geleden opgericht door een ondernemer met een onderscheidende visie. Hierdoor heeft zij een mooi klantenbestand opgebouwd met loyale klanten door het hele land. Het aantal klanten breidt jaarlijks uit. Hier zit ook de complexiteit. Het bedrijf blijft groeien en de ondernemer wil andere activiteiten opzetten.

Het vinden van de juiste medewerkers en operationeel opschalen is de grootste uitdaging.

Er is een duidelijke visie, goede technologie, een mooie klantenportefeuille en gemotiveerde
medewerkers. De eigenaar zorgt uiteraard in overleg voor een nette overgang.

Lees verder