Rendabele internationale handelsonderneming te koop aangeboden met 100% eigen merk en design woonaccessoires

Rendabele internationale handelsonderneming te koop aangeboden met 100% eigen merk en design woonaccessoires

Verkoop via 300 winkels in heel Europa - eigen succesvolle signature

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Details

Indicatie dit jaar
Omzet:
€ 1.000.000
Kosten (% van omzet)
-%
Indicatie vorig jaar
Omzet:
€ 900.000
Kosten (% van omzet)
-%
Indicatie 2 jaar terug
Omzet:
€ 800.000
Kosten (% van omzet)
-%
Indicatieve overnameprijs In overleg afhankelijk van constructie
Overnameconstructie(s)
  • Directe betaling
20 % grootste klanten doen 25 % van de omzet.

Feiten

Omzetverdeling naar producten / diensten
  1. Verkoop NL
  2. Verkoop EU
  3. Online verkoop
Bij de overname zijn de volgende zaken inbegrepen:
  • Voorraad
  • Lange termijn verplichtingen (o.a. huurcontract)
  • Winkelinrichting
  • Er is afhankelijk van het seizoen tussen de 75K en 140K voorraad. Het huurpand moet minimaal 1 jaar worden gehuurd. Dit is 350m2 magazijn, 75m2 showroom en 75 m2 kantoor. De huur is <40.000 euro. Er is geen vast personeel en 1 van de eigenaren wil nog aanblijven (indien gewenst) voor het design. Het bedrijf heeft 1 goede locatie, een toplocatie en 2 externe verkooppunten, deze zijn zeer gewild

Korte termijn verbeteringen

Dit bedrijf kan 10 procent kosten besparen.

Er werden altijd veel kosten gemaakt voor het (internationaal) reizen. Door corona wordt dit steeds meer online. Dit scheelt jaarlijks zo'n 75.000 euro

Via bestaande klanten van dit bedrijf kan de omzet 20 % stijgen

Door aanvullend assortiment aan te bieden naast de huidige collecties. Dank hierbij aan stationary, tassen, sjaals. Vooral kleine producten met een impuls aankoop karakter die aan de zelfde winkels geleverd kunnen worden.

Via nieuwe klanten van dit bedrijf kan de omzet met 50 % stijgen.

Door het aantal winkels uit te breiden in alle landen. De dekkingsgraad per land is nu redelijk laag

Dit bedrijf kan haar prijzen nog met 5 procent verhogen.

Het product is kwalitatief top maar zit qua prijs in het middensegment