Gespecialiseerde print webshop te koop aangeboden met eigen productie

Gespecialiseerde print webshop te koop aangeboden met eigen productie

1.25 miljoen euro omzet - rendement kan hoger door online marketing rendabeler te maken en ook de zakelijk doelgroep te benaderen

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN21BRM65X
Branche:
Internet- en online bedrijven
Soort bedrijf:
Webwinkels
Land:
Nederland
Regio:
Locatie anoniem
Medewerkers:
5-10
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 3 jaar
Levert:

Het printen van foto's en afbeeldingen op bijzondere ondergronden. Deze worden vooral in het hedendaagse interieur gebruikt. Maar zakelijk omgevingen kan ook. Afmeting kunnen variëren van 10x15 tot bijna 3 meter lang.

Diensten:

Bestelling lopen volledig geautomatiseerd via de webshop. In incidentele gevallen wordt het gedrukt exemplaar ook op locatie gemonteerd.

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren, Bedrijven

Vooral consumenten die het als decoratief item gebruiken. Maar winkels en bedrijven kunnen ze ook in de zakelijk omgeving ophangen. Daarnaast ook wederverkopers zoals fotografen, webshops en kunstenaars.

Details

Dit bedrijf staat te koop in verband met:
andere ambities Indicatieve omzet € 1.250.000 Indicatieve overnameprijs In overleg

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiele koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
  3. add_circle Investeerder

Extra informatie

Met 50-100 orders per dag en een omzet van ruim boven de miljoen euro zou dit een goed lopend bedrijf moeten zijn. Zeker gezien de moderne productie apparatuur en de strakke productie processen. De winstgevendheid is echter niet heel hoog. Het bedrijf is eigenlijk onbewust ontstaan en gegroeid naast een andere activiteit van de ondernemer.

- Er is weinig inzicht in de hoge marketing kosten (Adwords). Jaarlijks wordt tussen de 300K en 400K aan Adwords besteed. Dat is uitbesteed maar er is onvoldoende kennis van om dat te beoordelen.
- Daarnaast is de prijselasticiteit nooit echt getest waarmee de marge hoger kan worden.
- Ook de terugkerende zakelijk klanten zoals foto..

Lees verder