Bijzondere schoenspeciaalzaak te koop aangeboden in Zuid Nederland

Bijzondere schoenspeciaalzaak te koop aangeboden in Zuid Nederland

Zeer adviesgevoelig en ook medisch georiënteerde klanten - Inclusief vastgoed met woonhuis -

Algemeen

Referentie:
BOSN22CDC02H
Branche:
Detailhandel non food
Soort bedrijf:
Schoendetailhandel
Land:
Nederland
Regio:
Locatie anoniem
Medewerkers:
2-5
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Langer dan 10 jaar
Levert:

Modieuze comfortschoenen voor dames en heren (geen kinderen. Merken in het midden/hoger segment zoals LOWA en MEINDL (wandelschoenen), JOYA (met sensor zool) en Xsensible, Durea, Finn Comfort, Solidus, Rockport, Gijs, etc..De schoenen hebben over het algemeen een aanschafwaard vanaf 150 euro en daarboven

Diensten:

Zeer adviesgevoelige schoenenwinkel waar eerst de lengte en breedte van voeten van klanten wordt gemeten. De klanten worden persoonlijk, vakkundig en eerlijk bediend. Schoenen verkrijgbaar in meerdere breedte maten. Dit betekend ook veel klanten met een medische achtergrond zoals eigen losse steunzolen, diabetici, klapvoeten, hielspoor, Hallux Valgus, en achillespeesontsteking;

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

Zo'n 10.000 klanten in het bestand afkomstig uit Nederland en België. Klanten komen van ver speciaal voor deze winkel. Veel vaste klanten. Zeer goed verwijzend netwerk van pedicures, fysio therapeuten en podologen

Details

Deze schoenenspeciaalzaak staat te koop in verband met:
leeftijd Indicatieve omzet Vertrouwelijk, volgt later Indicatieve overnameprijs In overleg (met vastgoed van 285.000 euro)

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiele koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf

Extra informatie

Dit is geen reguliere schoenenzaak, maar een schoenenspeciaalzaak in modieuze comfortschoenen. Van iedere klant worden voeten in lengte en breedte opgemeten. Hiervoor is ook assortiment A-merken met breedte maten. De schoenenwinkel bestaat al tientallen jaren en klanten komen uit een wijde regio (ook België) en zijn in de leeftijdscategorie van 35 - 95 jaar en klanten hebben soms ook een medische situatie. Er is namelijk een groot verwijzend netwerk van pedicures, fysio's en podologen.

De schoenenwinkel groeit organisch (mede door vergrijzing) maar ook door het wegvallen van concurrenten. Tevens door een actieve marketing (40.000 eigen Podo Linéa folders 2 x p/jr) en ..

Lees verder