Bijzondere schoenspeciaalzaak te koop aangeboden in Zuid Nederland
Zeer adviesgevoelig en ook medisch georiënteerde klanten - Inclusief vastgoed met woonhuis -
Algemeen
Modieuze comfortschoenen voor dames en heren (geen kinderen. Merken in het midden/hoger segment zoals LOWA en MEINDL (wandelschoenen), JOYA (met sensor zool) en Xsensible, Durea, Finn Comfort, Solidus, Rockport, Gijs, etc..De schoenen hebben over het algemeen een aanschafwaard vanaf 150 euro en daarboven
Zeer adviesgevoelige schoenenwinkel waar eerst de lengte en breedte van voeten van klanten wordt gemeten. De klanten worden persoonlijk, vakkundig en eerlijk bediend. Schoenen verkrijgbaar in meerdere breedte maten. Dit betekend ook veel klanten met een medische achtergrond zoals eigen losse steunzolen, diabetici, klapvoeten, hielspoor, Hallux Valgus, en achillespeesontsteking;
Consumenten - particulieren
Zo'n 10.000 klanten in het bestand afkomstig uit Nederland en België. Klanten komen van ver speciaal voor deze winkel. Veel vaste klanten. Zeer goed verwijzend netwerk van pedicures, fysio therapeuten en podologen
Details
Deze schoenenspeciaalzaak staat te koop in verband met:
leeftijd
Indicatieve omzet
Vertrouwelijk, volgt later
Indicatieve overnameprijs
In overleg (met vastgoed van 285.000 euro)
- add_circle Financiele koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
Extra informatie
Dit is geen reguliere schoenenzaak, maar een schoenenspeciaalzaak in modieuze comfortschoenen. Van iedere klant worden voeten in lengte en breedte opgemeten. Hiervoor is ook assortiment A-merken met breedte maten. De schoenenwinkel bestaat al tientallen jaren en klanten komen uit een wijde regio (ook België) en zijn in de leeftijdscategorie van 35 - 95 jaar en klanten hebben soms ook een medische situatie. Er is namelijk een groot verwijzend netwerk van pedicures, fysio's en podologen.
De schoenenwinkel groeit organisch (mede door vergrijzing) maar ook door het wegvallen van concurrenten. Tevens door een actieve marketing (40.000 eigen Podo Linéa folders 2 x p/jr) en ..