Zeer rendabele onderneming in de complementaire zorg te koop aangeboden in Midden NL
Gezondheidszorg
Actief in in de complementaire zorg. Het concept is gebaseerd op een full body scan, objectieve metingen, therapie met behandelapparatuur, voedingsadviezen en voedingssupplementen
Het concept is zowel geschikt voor curatieve zorg als preventieve zorg. De onderneming heeft een eigen productenlijn supplementen.
Consumenten - particulieren
De onderneming heeft in de loop der jaren een cliëntenbestand van ca. 6.000 cliënten opgebouwd. De gemiddelde opbrengst per cliënt is hoog: ca. € 1.100,-. Jaarlijks worden bijna ca. 950 unieke cliënten bediend.
Deze zorgonderneming staat te koop in verband met:
leeftijd en veranderende leefwijze
Indicatieve omzet € 1.100.000
De zorgonderneming staat te koop met een indicatieve overnamesom van:
In overleg
De zorgonderneming is te koop en geschikt voor:
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle MBI kandidaat - koopt zich stapsgewijs in
De zeer winstgevende zorgonderneming (bv) is 25 jaar actief in de complementaire zorg. De eigenaren hebben zich in de loop der jaren meer en meer misbaar gemaakt voor het bedrijf. De eigenaar behandelt nog 3 dagen per week mee en kan in overleg begeleiden na de overdracht.
Het unieke, bewezen en winstgevende concept met een verdienmodel gebaseerd op drie pijlers:
- Behandelomzet (72%)
- Supplementenomzet (20%)
- Verhuuromzet van behandelapparaten (8%)
Jaarlijks worden bijna ca. 950 unieke cliënten bediend met een gemiddelde opbrengst van ca. € 1.100,- De cliënten komen via recommandatie, de website en verwijzingen. Er geldt een wachttijd van 3 á 4 maanden.
GROEIPOTENTIE
- Opschalen naar meer natuurgeneeskundige therapeuten of mensen met de juiste kennis en affiniteit voor natuurgeneeskunde.
- Met relatief geringe marketinginspanningen kan een groter cliëntenpotentieel worden
bereikt.
- Nieuwe producten/diensten (al dan niet vergoed door zorgverzekeraars) kunnen relatief eenvoudig in het huidige concept worden geïntegreerd
- Er zijn 6000 cliënten in het bestand die op dit moment ‘inactief’ zijn en via databasemarketing benaderd kunnen worden.
- Mog..