Design, (re)branding, full service reclamebureau & creative Agency
200K omzet - Mooi portfolio in onder andere toerisme en (openbaar) vervoer - bewezen methode en tools
Algemeen
Al ruim 25 jaar leveren we een totaalpakket, van conceptontwikkeling tot activatie van een merk, met een focus op het visualiseren van de merkidentiteit. Met een Brandscan worden de merkidentiteit en gewenste merkassociaties zorgvuldig vastgesteld. Op basis hiervan wordt het merk grafisch vormgegeven met een passend logo en huisstijl, eventueel vastgelegd in een Brandmanual. Dit visuele document vormt de leidraad voor de vormgeving van een communicatieconcept waarbij diverse on- en offline uitingen worden gecreëerd. We bieden hiermee een breed scala aan creatieve diensten; van het ontwikkelen van merkidentiteiten en het bedenken van communicatiecampagnes tot de vormgeving van on- en offline merkuitingen, zoals o.a. websites, tijdschriften, billboards, management keynotes, advertenties en inspiratiefilmpjes. Het doel is om het (bestaande of nieuwe) merk te laden en te laten groeien met passende energie. Om alles rondom het merk goed te laten aansluiten, verzorgen we ook het drukwerk, de give-aways en andere producten die de merkbeleving kunnen versterken. Het verdienmodel is gebaseerd op uren en marges op inkoop.
Naast een leidende rol in de (visuele) merkontwikkeling en -bewaking, heeft het bureau ook een regierol tijdens de realisatiefase. Een deel van het werk wordt in-house uitgevoerd, en waar nodig worden deelspecialisten aangestuurd. Men bedient klanten graag met een totaalpakket, maar kan ook een deel van het proces overnemen, begeleiden of verzorgen, afhankelijk van de specifieke behoeften van de klant. Daarnaast beschikt men over een compleet en super overzichtelijk gedigitaliseerde opslag van alle projecten sinds 2004, waarvan zowel huidige als voormalige klanten gebruik maken in de vorm van vervolgopdrachten.
Bedrijven, Non-profit instellingen
Bedrijven, met een sterke aanwezigheid in toerisme, (openbaar) vervoer, MKB, gemeenten, technische bedrijven en non-profitorganisaties. Klanten bevinden zich door heel Nederland. Een groot deel van het werk kan remote worden uitgevoerd. Het bureau onderhoudt langdurige klantrelaties (met sommigen vanaf 2005), met twee grotere en gemiddeld 15-20 kleinere, terugkomende, nieuwe en wisselende klanten.
Details
Dit bureau staat te koop in verband met:
andere ambities
Indicatieve omzet
€ 200.000
Indicatieve overnameprijs
In overleg
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Investeerder
- add_circle Opkoper - optimaliseert het bedrijf om door te verkopen
Extra informatie
Dit brandingbureau/reclamebureau heeft door de jaren heen klantenrelaties opgebouwd met terugkerende opdrachten en een eigen methode ontwikkeld. Deze is gebaseerd op bekende methodologieën waarmee klanten met vakkennis en inspiratie worden meegenomen in het verhaal van hun merk. Deze aanpak geeft een richtlijn/fundament en brengt energie en versterkt de merkbeleving binnen de organisatie.
Creativiteit, goed onderbouwde keuzes, ervaring, snelle reacties en een persoonlijke aanpak maken het bureau uniek. Dit zorgt voor langdurige klantrelaties en een indrukwekkend portfolio in diverse sectoren.
Naast urenverrekening profiteert het bureau ook van marges op inkoop. Een derde van de omzet is afkomstig uit marges van de inkoopactiviteiten. Veel klanten vertrouwen op het bureau voor hun inkoopbehoeften (zoals drukwerk, give-aways en voertuigbestickering) waardoor alles naadloos wordt geregeld.
Klanten bevinden zich door heel Nederland en de samenwerking verloopt vaak online en telefonisch. DIt maakt het bureau locatie-onafhankelijk is. Het overnemen van een fysieke kantooromgeving is dus niet aan de orde. Bij wederzijdse klik kan een van de eigenaren een nader af te stemmen ..