(Online) Handelsonderneming te koop aangeboden met eigen merk watersport artikelen
Stand-Up Paddle (SUP) boards, accessoires en bijbehorende kleding van het eigen merk
Algemeen
Gespecialiseerd in de verkoop van hoogwaardige eigen merk Stand-Up Paddle (SUP) boards en accessoires zoals pompen, zitjes, peddels, drybags. Men heeft twee webshops; een single brand webshop voor het eigen merk en een SUP gespecialiseerde webshop waar ook ander merken verkocht kunnen worden.
Bijbehorende kleding van het eigen merk waaronder T-shirts en truien met een uniek retro design met veel neon-kleuren.
Consumenten - particulieren, Bedrijven
Men richt zich voornamelijk op de Europese markt via o.a. Amazon, Bol en Decathlon en heeft een gediversifieerde klantengroep. Daarnaast is het product (qua marges) ook interessant om via winkels te verkopen. Dus retailers behoren ook tot de doelgroep.
Details
Deze handelsonderneming staat te koop in verband met:
andere ambities
Indicatieve omzet
€ 70.000
Indicatieve overnameprijs
9.000 euro en er is nog een voorraad waarde van zo'n 10.000 euro)
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Investeerder
Extra informatie
Dit SUP merk heeft een mooie collectie (retro design) SUP boards ontwikkeld. Er zijn er inmiddels honderden verkocht via de eigen webshops, Amazon en BOL. Men heeft ook een samenwerking met Decathlon die de producten in al haar Europese webshops van Decathlon aanbiedt. Men heeft ook een eigen multi-brand webshop die zeer goede (top3) Google posities heeft op de relevante zoekwoorden.
Het product is (naast het mooie design) ook kwalitatief goed. Men heeft geen noemenswaardige retouren of klachten. Naast de SUP boards is er ook een collectie eigen merk SUP accessoires ontwikkeld. Het merk is dus door de eerste opstartfase heen met een omzet van zo'n 70.000 euro zonder noemenswaardig te adverteren.
De eigenaar heeft dit merk echter naast een aantal andere bedrijven en heeft niet de volledige focus erop. Het is hiermee een prima (en door de overnamesom van 9.000 en een voorraad van ongeveer 10.000 euro) een mooie springplank voor een ondernemer met online kennis en een retail netwerk. Want het opschalen van de (online) marketing en opschalen van de retail verkooppunten heeft de eerste prioriteit.
Er zijn twee webshops (singel brand eigen merk webshop en een multi-brand shop) ..