Explosief internationaal groeiend en gepatenteerd elektronicaproduct te koop aangeboden in de hondenbranche
Extreem populair op de sociale media met video's van enthousiaste gebruiker - verkoopt 3000-5000 stuks wereldwijd
Algemeen
Zelf ontwikkeld en gepatenteerd elektronica product van eigen merk voor de hondenbranche. De aanschafwaarde ligt rond de 100 euro en helpt bij de verzorging van de hond. Er kunnen ook meerdere accessoires bij kunnen worden verkocht. Bij veelvuldig gebruik (bijv. trimsalons) zal na ongeveer 1 jaar een accessoire vervangen dienen te worden. Of extra accessoires voor i.v.m. hygiëne.
Er ligt nog een product op de plank dat in de afrondende fase van de ontwikkeling zit. Dat product kan worden gecross-selled aan klanten van het eerste product.
Consumenten - particulieren, Bedrijven
Hondenbezitters en trimsalons wereldwijd. Jaarlijks worden 2500+ stuks verkocht en dat aantal zal naar verwachting explosief groeien. Omdat men steeds beter zichtbaar wordt op social media. En men verkoopt pas sinds eind vorig jaar op Amazon.com in Amerika.
Details
Dit bedrijf staat te koop in verband met:
het bedrijf groeit al sterk en de eigenaar verwacht dat het bedrijf met een andere eigenaar nog sterker kan groeien
Indicatieve omzet
€ 250.000
Indicatieve overnameprijs
In overleg afhankelijk van constructie
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
Extra informatie
Dit product heeft niet alleen een octrooi (o.a. Europa, VS, China, Australië) maar is ook voor de gebruiker een uniek kwaliteitsproduct. Het helpt de hondenbezitter en trimsalons met een aanzienlijke tijdsbesparing in de verzorging van hun hond. Het product is een regelrechte hit op sociale media wat een zeer sterke groei tot gevolg heeft. De eigenaar zoekt versterking voor die volgende groeifase.
Het product is na jarenlange engineering geperfectioneerd en dat heeft (mede door het octrooi) gezorgd voor een niet te kopiëren marktpositie. Het eerste product is een hit op sociale media en een tweede product zit in de eindfase van de ontwikkeling. Dit product kan aan alle klanten van het eerste product worden verkocht.
Er is zo'n 750.000 euro geïnvesteerd in ontwikkeling, octrooi en mallen. De productie en assemblage is uitbesteed en vindt plaats op diverse continenten. Dit kan nog worden geoptimaliseerd. Men verkoopt ook bijna alles direct via Amazon aan de eindgebruikers.
De eigenaar staat open voor een flexibele constructie waarbij hij zelf aanblijft voor bijv. engineering en kwaliteitscontrole.