Softwarebedrijf te koop aangeboden gericht op (customer service) chats in veeleisende omgevingen zoals bijv. zorg.
Hoge kasstoom - proven technology - om commercieel op te schalen
Algemeen
Een operationeel bewezen chat oplossing voor klantomgevingen waar AVG en anonimiteit belangrijk zijn. Het licentie/betaal model is gebaseerd op een bedrag per chat (gebruikmakend van een staffel).
Naast een volwaardige functionaliteit is het ook mogelijk dat de organisaties hun omgevingen met elkaar verbinden om een chat ‘’door te zetten’’. Deze functie biedt klanten niet alleen een de mogelijkheid om een hun service te verbeteren. Klanten worden ook ambassadeur om de chat oplossing bij andere organisaties te introduceren. Wat in de praktijk ook al gebeurd!
Bedrijven, Non-profit instellingen
Zo'n 25 klanten in NL voornamelijk binnen het (preventieve) zorgdomein. Dit varieert van grote overheidsinstanties tot stichtingen en verenigingen. Dit kunnen organisaties zijn met alleen werkprofessionals of ook met vrijwilligers. Veelal gefocust op preventieve online hulp, waarin haar klanten op specifieke onderwerpen een grote rol spelen. De rode draad is dat zij anoniem en vertrouwelijk willen communiceren met hun cliënten/doelgroep.
Details
Dit softwarebedrijf staat te koop in verband met:
de technologie is bewezen operationeel en het verdienmodel is bewezen. de eigenaren hebben nog andere activiteiten en niet voldoende tijd om dit software bedrijf op te schalen.
Indicatieve omzet
Vertrouwelijk, volgt later
Indicatieve overnameprijs
> 500.000 euro
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
- add_circle Investeerder
Extra informatie
Dit software bedrijf is ontwikkeld door een aantal ervaringsdeskundigen in het zorgdomein. Dit heeft geleid tot een 'superieur' product met zo'n 25 veeleisende klanten. Het verdienmodel is gebaseerd op een fee per chat (met een staffel). Hierdoor groeit het bedrijf met zijn klanten mee.
Nieuwe klanten zijn zelf in staat om hun eigen omgeving in te richten, waardoor boarding relatief eenvoudig is. Verder zijn de vaste kosten laag.
De software heeft een functionaliteit waarmee klanten kunnen doorverbinden naar andere organisaties. Hiermee worden klanten ambassadeurs die hun samenwerkingspartners aanbrengen als klant.
Er is geen pand en geen personeel ter overname. Er kunnen wel 2 technische medewerkers op ZZP-basis betrokken blijven.