Gespecialiseerde damesmode winkel te koop op unieke locatie in Zuid NL
Kledingdetailhandel
Gespecialiseerd in specifiek type dameskleding (i.v.m. anonimiteit kan dat hier nog niet worden aangegeven). Enkele honderden producten van diverse merken zodat de klant 'altijd' slaagt. De merken worden exclusief verkocht in de regio, Assortiment is stijlvol, elegant, tijdloos en bevindt zich in het midden/hoog segment.
De eigenaar geeft deskundig en eerlijk advies (o.a. over juiste maat en pasvorm bij lichaamsbouw) in de winkel in een ongedwongen sfeer.
Consumenten - particulieren
Veel vaste klanten komen alle delen van NL en veel vaste klanten komen vanuit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België. Klanten zijn vanaf 30-40 jaar. Veel dames zijn 50-60-70 plus en zijn gericht op kwaliteit.
Deze damesmodewinkel staat te koop in verband met:
de eigenaar gaat met een ander bedrijf verder.
Indicatieve omzet Vertrouwelijk, volgt later
De damesmodewinkel staat te koop met een indicatieve overnamesom van:
In overleg afhankelijk van voorraad en overnameconstructie
De damesmodewinkel is te koop en geschikt voor:
- add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
- add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf
Gunstig gelegen ten opzichte van een unieke publiekstrekker en winkelstraten. Mede door de specialisatie in het product met bijbehorende ruime assortiment komt de klant gericht en slaag die altijd. Klanten zijn ook terugkerende klanten. Daardoor groeit de winkel gestaag (3 jaar geleden naar groter pand verhuisd).
Op de winkelvloer geeft de eigenaar eerlijk advies met een hoge conversie als gevolg. Het pand is 120m2, instap klaar met een kelder en bovenverdieping. De voorraad ligt rond de 60.000 euro tot 100.000 euro afhankelijk van het seizoen. Er is geen personeel. Wel een webshop die als digitale brochure dient. Klanten kunnen via de webshop niet direct bestellen en betalen. Zij kunnen wel via WhatsApp bestellen. Zo ontstaat er een persoonlijk contact en nauwelijks retouren.
20-30% van de omzet komt van een hoofd merk. De huidige eigenaar wil dat merk in agentuur gaan opbouwen. Het is de bedoeling dat de nieuwe eigenaar van de winkel dit merk nog blijft voeren. Een afspraak over een lange termijn afname van dit merk geeft de overnamesom en -constructie veel flexibiliteit.