Webshop te koop met eigen merk huishoudelijk product - 90K omzet via Bol met veel potentie

Webshop te koop met eigen merk huishoudelijk product - 90K omzet via Bol met veel potentie

35% marge - maandelijks zoekvolume >7500 op Bol.com- Unieke eigen software/elektronica

Sorry, u kunt niet meer reageren Dit bedrijf is verkocht en/of niet meer beschikbaar

Algemeen

Referentie:
BOSN25XNK29Z
Branche:
Internet- en online bedrijven
Soort bedrijf:
Webwinkels
Land:
Nederland
Regio:
Locatie anoniem
Medewerkers:
Geen
% tijdelijk contract:
-
Bedrijf bestaat:
Korter dan 3 jaar
Levert:

Eigen merk huishoudelijk (keuken) product met zelf ontwikkelde elektronica. De orderwaarde ligt rond de 25 euro

Diensten:

Het product wordt o.a. succesvol via bol.com verkocht. Daar is een breed zoekvolume van ±7.500 per maand.

Doelgroep(en):

Consumenten - particulieren

Men verkoopt in NL en beperkt in België en Duitsland

Details

Dit bedrijf staat te koop in verband met:
de eigenaar heeft een ander bedrijf en daarmee onvoldoende focus op dit bedrijf Indicatieve omzet € 90.000 Indicatieve overnameprijs In overleg

Gewenste kopers
  1. add_circle Financiële koper - optimaliseert het bedrijf in huidige vorm
  2. add_circle Strategische koper - voegt het bedrijf samen met een ander bedrijf

Extra informatie

Deze ondernemer heeft in 2022 deze Bol-business opgebouwd. Het betreft een huishoudelijk (keuken) product met zelf geoptimaliseerde software/elektronica. Hierdoor is de concurrentie beperkt en is met 1 artikel een omzet gerealiseerd van €90.000 met een winstmarge van 35% (na aftrek van Bol.com kosten).

Dit product heeft een breed zoekvolume van ±7.500 per maand op Bol.com. In piekperiodes worden ±500 stuks per maand verkocht, De eigenaar heeft het product succesvol weten te onderscheiden met unieke USP’s, een volledig geoptimaliseerde funnel.

De volgende optimalisaties zijn ingericht.

- Zoekwoorden, afbeeldingen en product beschrijving geoptimaliseerd
- Meer dan 90+ reviews met een reviewscore van 4.1 (bovengemiddeld in de markt)
- Unieke merknaam inclusief BOIP merkregistratie in de juiste warenklasse en officiële GS1-codes
- Eigen verpakkings design met merknaam en logo zichtbaar op zowel het product als de verpakking
- Geoptimaliseerde Nederlandse & Engelse handleiding en egen instructie- en productvideo ter ondersteuning van verkoop en service
- Volledig geoptimaliseerde e-mailflow via Bolmate
- Retourpercentage van 11,4%, waarvan een groot deel opnieuw ..

Lees verder