Wij lopen per definitie achter. Want wij zijn afhankelijk van van informatie van onze klanten. Wij monitoren wel actief hoe (en hoe snel) reacties worden beantwoord.
Als een bedrijf verkocht is, moet de ondernemer zich bij ons afmelden. In die hectiek komt het wel eens voor dat hij/zij dat niet direct doet. Om die kans en periode te verkleinen, hebben wij periodiek contact met onze klanten.
Onderlinge communicatie tussen kopers en verkopers
- Hoe actueel zijn de profielen van verkopers?
- Kan ik anoniem reageren op een verkoopprofiel?
- Wordt mijn reactie direct doorgestuurd naar de verkoper?
- Kan ik zien of mijn reactie is gelezen door de verkoper?
- Ik heb gereageerd op een verkoopprofiel maar krijg geen reactie terug
- Hoe werkt de geheimhoudingsverklaring?
- Help, Ik weet niet wat ik terug moet antwoorden naar de koper
- Kan ik zien of mijn reactie is gelezen door de koper?
- Ik krijg een ongepaste reactie binnen op mijn profiel. Wat nu?
- Hoe werken credits?
- Hoe actueel zijn de profielen van kopers?
- Ik heb mijn profiel aangeboden aan een mogelijke koper maar krijg geen reactie terug?